Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by TwinGamer, Apr 29, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TwinGamer Newbie DRC Player

*Minecraft naam: TwinGamer
    *Wat heb je gedaan: Tracers
    Wie heeft je geband: @Epic_Fuse
    Bewijs: Niet van toepassing.

Goedenmiddag,

Ik ben gebanned voor hacks: Tracers, dat zijn lijntjes naar de tegenstander, dus als ze in een bepaalde range komen, komen die tevoorschijn. Ik zou hier graag een unban voor willen. Ik heb het inmiddels al verwijderd. Het zal dus niet meer gebeuren.

Mvg,

Thomas.

2. Epic_Fuse Nether Explorer DRC Veteran

Beste Thomas,

Ik weet niet wat ik met jou aan moet.. Hacks = Hacks. Hopelijk kunnen we dit wel volwassen gaan uitpraten op het forum.
    In plaats van dat kinderachtige gedrag ingame. Als je mij niet gelooft dat mensen IN vanish, geen andere spelers kunnen hitten dan is dat niet mijn probleem.
    Om dan vervolgens te gaan reageren met 'ik gebruik tracers'. Is al helemaal dom van je. Want dit duidt duidelijk op hacks.
    Dusssss geef mij maar een paar redenen om jou te unbannen.

Ps. als je een keer tijd hebt, kan ik het je laten zien.

3. TwinGamer Newbie DRC Player

Beste Fuse,

Die Tracers zijn inmiddels verleden tijd, ik heb het verwijderd. Dit kunnen we zeker op een volwassen manier uitpraten.
    Mijn excusses daarvoor, ik hoop dat je het aanvaard. Tuurlijk geloof ik je wel, maar het is gewoon vervelden, door die lijntjes kon ik dus zien dat er niemand in mijn buurt was, en wist ik dus dat hij/zij gewoon onzichtbaar was. Ik zag gewoon die boog zweven in de lucht...

Tuurlijk is dat dom, maar tegen mij werd gezegt dat het mocht. Maarja, het is zoals het is.

Zoals ik al aangaf: De hacks zijn verleden tijd, ik wil mijn excusses nogmaals aanbieden, aan jou, de staff, en de leden die ik tot last heb gebracht.

Mvg,

Thomas

4. Epic_Fuse Nether Explorer DRC Veteran

Beste Thomas,

Ik heb besloten je een tempban van 2 weken te geven. Ik hoop dat je je realiseert dat ik nu heel soepeltjes ben.
    Laat dit dan ook de laatste keer zijn! Hopelijk heb je hier van geleerd!!

Speler heeft een tempban van 2 weken.

Topic closed

Thread Status:
Not open for further replies.