Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Frogginator, Nov 15, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Frogginator Coal Miner DRC Veteran

Naam: FroggieNL
    Wie heeft je geband?: @Xcnix @nobody4life
    Reden : een giveaway + waardeloze.

Beste staff,

Voordat ik begin met mijn verhaal wil ik mijn excusses aanbieden voor dit laten unban topic , ik heb even de unban topic af gewacht van mathijs + heb even er even een nachtje over geslapen.

Wat betreft de give away is allemaal wel geweest en duidelijk beschreven in de unban topic van Mathijs, hierover wil ik dan hier niet hier ook weer een discussie van maken in mijn unban topic.

Wat betreft het schelden in de chat heb ik oprechte spijt diep uit mijn hart dat ik dit heb gedaan, ik las het van die loterij en weet niet wat er gebeurde maar werdt zeer goed boos en heb hele stomme dingen gezegd die ik hier niet ga
    herhalen.
    Hierover wil ik mijn diep uit mijn hart zeggen tegen alle staff leden mijn oprechte excusses dat ik dit heb gedaan
    rer knapte iets toen ik het las van de loterij.

Wat betreft de loterij
    Ik had dit idee beetje besproken met test-mod svennnl en het plan uitgewerkt.
    Vanuit gaande dat alles goed zat heb ik alles online gezet.
    Na gister avond hele avond me zitten te bedenken het woord test-mod zegt het al en had beter even een admin/owner moeten vragen, dit vindt ik zeer dom van mij zelf.
    Ik hoop dat ik hier een unban kan krijgen en dat ik iedereen.die een lot heeft gekocht nog terug te kunnen betalen. (Had voor mijn ban al 1 van de loten terug betaald aan 1.iemand die online was)

Wat mijn vetrek betreft , idderdaad ik ga er weer even tussenuit en ga me richten op een andere game.
    Maar na wat er gisteravond is gebeurt zo wil ik niet weggaan.
    Ik wil naar iedereen die te lijden heeft gehad onder de loterij en onder mijn gedrag te lijden heeft gehad mijn oprechte excusses aanbieden en ik hoop dat ik kwa loten nog alles de kans krijg om het terug te kunnen betalen.

Nogmaals richting staff-team diep uit miin hart mijn excusses dat ik heb jullie uitgescholden en had dit totaal niet mogen doen!

Ik hoop op vergevenis, ik zal afwachten op u antwoord.
    Met vriendelijke groeten,
    FroggieNL

Last edited: Nov 17, 2014
    • Like Like x 14
  2. Frogginator Coal Miner DRC Veteran

Zou deze ook nog even behandelt kunnen worden?

@nobody4life
    @Xcnix

Alvast hartelijk bedankt,
    FroggieNL (Foppe)

• Like Like x 5
    • Agree Agree x 1
  3. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Beste Foppe

Na lang overleg in de staff hebben we besproken je ban om te zetten in een tempban van 2 weken. Door verschillende kleine omstandigheden is het MAAR zo lang (kon veel langer zijn).

Wel willen we je vragen om het geld dat je van de personen gekregen hebt NA je unban terug te geven (in het mate van het mogelijke).

#Speler heeft tempban
    #Topic Closed

Thread Status:
Not open for further replies.