Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by KleineTom, Dec 9, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KleineTom Gold Miner DRC Veteran

*Minecraft naam: KleineTom
    *Wat heb je gedaan: Schelden met ziektes.
    Wie heeft je geband: Ik denk @Anesitas, kan ook iemand anders geweest zijn
    Bewijs: (Screenshots, Video's) -
    Commentaar: Ja, ik heb 'kk' gezegd in chat gisteren. Ik heb ook enorme spijt van deze grote fout.
    Sorry aan iedereen die ik hiermee beledigd/pijn gedaan heb. Maar ik wil graag een unban omdat ik een permban voor alleen de twee letters 'kk' te ver vind gaan. Het was geheel uit frustratie getypt, en iedereen weet dat dat soort dingen nou eenmaal gebeuren. Ik hoop dat jullie er nog eens over nadenken.

• Agree Agree x 4
    • Like Like x 2
  2. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Hoi KleineTom,

Eerst ga je je spijt betuigen, daarna zijn het "maar" 2 lettertjes. Beetje tegenstrijdig vind je niet?
    Maar je bent inderdaad geband door @Anesitas
    Hij helpt je verder als hij daar tijd voor heeft.

• Like Like x 8
  3. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Wat ik meer spijtig vind: Ik heb het er gisteren met je over gehad. Ik heb een poging gedaan mijzelf over te halen jou niet te bannen.
    Het vertrouwen wat ik in je had willen hebben, is gereduceerd tot nul.

Waarom? Vanwege het feit dat je zei dat het zogenaamd 'Kapot' betekende. Wanneer ik probeer je een kans te geven, en je gaat mij zo'n doorzichtige leugen voorschuiven is het voor mij klaar. Vandaar ook deze ban.

Daarom zou ik graag de waarheid horen. Vanwaar uberhaupt het gebruik van die ziekte? Heeft het voor jou geen betekenis? Ik hoef je niet te betekenen wat het voor anderen terweeg kan brengen. Dus waarom deed je het?

• Like Like x 2
  4. KleineTom Gold Miner DRC Veteran

Ik zou niet verder op het kapot gedeelte ingaan, want ik weet dat de meningen daar over verdeeld zijn. Maar over het gebruik van het woord, ik gebruik het zelf niet irl, maar ik wordt er dagelijks mee geconfronteerd. Overal om me heen hoor ik het dagelijks. Ik ben gebleven bij het af en toe gebruiken van de twee letters. Puur om mijn frustratie hiermee minder te maken. En ik weet dat mensen dit pijn doet en ik er mensen boos om maak, maar als iets zovaak om je heen wordt gebruikt, floept het er bij jou zelf er ook wel eens uit.

• Agree Agree x 4
    • Like Like x 2
  5. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Goed, daar je over het algemeen een beschaafde speler bent. En ik gebruik wil maken van de kerstgedachte, zal ik je ban omzetten in een tempban van net iets minder dan 2 weken.

Dit komt er op neer dat je banned bent tot 25 december

• Like Like x 3
    • Agree Agree x 1
    • Winner Winner x 1
Thread Status:
Not open for further replies.