Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by harm de gamer, Jan 11, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. harm de gamer Hunter DRC Veteran

Datum:11-1-2015
    Minecraft naam: harmdell

Beste monetators/admins.

Ik was geband van DRC voor twee weken, wegens een geslachtsdeel te bouwen voor een huis.
    Ik was daarvoor dan ook (terecht) 2 weken geband van DRC. Ik maakte een multiaccount aan om weer met vrienden op DRC te kunnen spelen. Maar daar kwamen jullie achter. Ik werd op dat account IP ban, van DRC.
    Maar op het account van harmdell bleef gewoon het aantal dagen staan van hoelang ik nog geband was. Ik heb geduldig die ongeveer 15 dagen gewacht. Ik moest nog 5 min wachten en na die 5 minuten wachten stond er dit: Your IP has been banned from this server for avoiding ban -> Harmdell. Er werd mij toen met dat multiaccount niks gezegd over een IP ban. Ik wil hiervoor een unban aanvragen.

Dit alles zou natuurlijk niet meer gebeuren.

Ik hoop dat 2015 nog steeds een nieuwe start mag maken voor mij op DRC.

Met vriendelijke groet: Harm.

• Like Like x 1
  2. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Beste Harm,

Allereerst, waarom heb je een geslachtsdeel gebouwd voor het huis van een andere speler? Waat heeft zich afgespeeld dat je dit nodig vond?
    De tweede vraag is, waarom je een ander account aangemaakt hebt om alsnog te kunnen spelen? Waar denk je dat een ban voor dient?

3. harm de gamer Hunter DRC Veteran

Beste anesitas,

1. Ik maakte een geslachtsdeel voor een huis van een speler omdat hij een paar keer om mij heen zat te vliegen. Dus ik wou hem terug pakken.
    2. Ik heb nog een account aangemaakt omdat ik heel graag weer wou spelen op DRC. En een ban dient als straf. Ik had ook niet nog een account aan moetten makken, het spijt me.

Met vriendelijke groet: Harm

• Funny Funny x 1
  4. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Ik ben in ieder geval blij dat je inmiddels inziet dat het niet de bedoeling is je ban op die manier te ontlopen. Dat neemt echter niet weg dat het een ding is wat we niet zomaar ongestraft kunnen laten.

Gezien het feit dat je manier van unban aanvragen correct is, en toen je je ban ontliep je ook in dusdanige staat was dat ik er vrede mee kan hebben, wil ik je over 12 dagen unbannen. Dan heb je er in totaal een ban van ruim een maand op zitten.
    Het is in het kader van het nieuwe jaar en de goede gedachten dat ik zo mild ben, hou dit in je achterhoofd als je nog eens van plan bent dit te gaan doen. De volgende keer kom je er niet zo makkelijk vanaf.

#topic closed

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.