Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by jeffreyvanderendt, Feb 2, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jeffreyvanderendt Redstone Miner DRC Veteran

*Minecraft naam:Jeffreyvdendt
    *Wat heb je gedaan:foto gestuurt in public chat van @JoeySC
    Wie heeft je geband: Indien bekend noem mod/admin/owner met @Anesitas @JelleDRC
    Bewijs: (Screenshots, Video's)
    upload_2015-2-2_19-17-43.png

Beste staff/Joey

Ik heb er heel veel spijt van wat ik 4 weken geleden heb gedaan en ik had het ook niet zo bedoelt maar ik wou joey alleen payback geven voor wat hij bij mij deed maar ik wist niet dat het zo een groot probleem en ja ik had het wss ook wel aan zien komen dat ik er een ban voor zou kunnen krijg maar voordat ik me dat bestefde was het al te laat ik zal voortaan 2 keer nadenken voordat ik zo iets doe en ik wil mijn excuses aanbieden aan Joey voor mijn gedrag toen maar ik was toen heel effe pist met wat hij bij mij deed ik hoop dat hij mijn excuses aanvaard en voor de rest ook mijn excuses aan het staff team voor mijn gedrag van de laatste tijd ik ben veranderd in de tijd van mijn ban en ik wil het graag aan jullie tonen.

Alvast bedankt voor jullie begrip voor het lezen van dit lang/kort verhaaltje

Love DRC <3

Vriendelijke Groet Jeffrey

• Like x 9
    • Agree x 2
    • Funny x 1
    • Friendly x 1
    • Optimistic x 1
  2. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Beste @jeffreyvanderendt

Ik vind het moedig van je dat je een tweede poging doet. De eindbeslissing ligt bij @JelleDRC en dus zal ik er verder niet over uitwijden.

• Like Like x 5
  3. jeffreyvanderendt Redstone Miner DRC Veteran

best staff

Zou mijn unban ook kunnen worden behandeld want ik zou weer heel graag op drc willen komen spelen want anders ga ik me alleen maar vervelen in de vakantie en daar heb ik geen zin in.

Gr Jeffrey

• Optimistic Optimistic x 6
    • Like Like x 4
    • Agree Agree x 3
    • Funny Funny x 1
  4. jeffreyvanderendt Redstone Miner DRC Veteran

Beste Staff

het is nog alweer een maand geleden dat ik dit heb gepost en vind het een beetje jammer dat iedere unban word gelopen behalve mijn unban's ik zou graag reactie willen want dan weet ik of ik nog welkom ben op drc... want ik heb echt geleerd ben mijn fout dat ik die foto van Joey niet had moest plaatsen in de algemene chat maar ik heb echt van mijn fout geleerd en ik wil echt weer heel graag drc spelen want ik verveel me nu al 2 maanden lang omdat ik weer heel graag drc wil gaan spelen omdat ik mis mijn vrienden op drc idk of hun mij missen maar ik hun wel en ik wil ook weer dollen pret maken met de mensen op drc want ik heb me altijd kapot moeten lachen op sommige momenten op drc en heb ook veel mindere dingen gehad op drc zo ben ik ook een keer gepest maar dat is al wel lang leden (op teamspeak over mijn stem) maar gelukkig is dat voorbij... ik hoop echt op een unban ik kan bijna niet zonder want ik kijk echt nu al iedere dag vanaf mijn unban op het forum of als er al gereageerd is.. tjaa verslaafdheid eh

maar ik ga er niet nog een langer verhaal van maken en dan het al is...

Vriendelijke Groet, Jeffrey

• Like Like x 6
    • Agree Agree x 4
    • Optimistic Optimistic x 2
  5. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Ik heb je ban aangepast naar een ban van een maand.
    Het is de laatste keer ooit dat je een unban van mij krijgt.

Topic gesloten.

• Like Like x 10
    • Friendly Friendly x 4
    • Agree Agree x 3
Thread Status:
Not open for further replies.