Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by spooky321, Feb 15, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. spooky321 Redstone Miner DRC Veteran

Hoi,

Minecraft naam : Spooky321
    Wat gedaan: verzwijgen van glitch
    Wie heeft gebant: @koolmees71

Ik zou graag unban willen omdat: Ik DRC een super server vind. Voor mij bestaat minecraft niet zonder DRC. Ik ben gebant omdat ik het verzwegen heb dat Producer een duplicatie machine maakte. Ik weet dat je geen gebruik mag maken van Bugs of glitches maar, jullie geloven het of jullie geloven het niet: ik ben totaal niet met redstone, echt niet. Ik wist überhaupt niet wat een duplicator was totdat hij het me uitlegte. Ik vind het daarom ook jammer dat je mij niet geloofd. Ik wist niet dat dit niet mocht, zowel had ik het gemeld want ik weet dat je dat moet meldden. Ik heb niet twee keer nagedacht van: 'zou dit wel mogen?' Ik had achteraf beter even kunnen vragen aan iemand of het wel mocht. Verder zou ik nog willen weten: waarom je zegt dat ik niet eerlijk ben. Ik was me van geen kwaad bewust maar toch hierbij mn welgemeende excuses. Ik hoop erg dat ik weer zou mogen spelen want ik heb binnenkort vakantie.

Mvg Spooky321

Last edited: Feb 15, 2015
    • Like Like x 4
    • Agree Agree x 1
    • Useful Useful x 1
  2. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Hoi Spooky,

Ik denk dat je verhaal oprecht is, maar wat ik bedoel met "dat je niet eerlijk bent" is dat je heel goed wist dat het een glitch was. Je had dus, als je de regels wist, en dat moet iedereen, kunnen weten dat je het aan had moeten geven.
    Je hoeft geen wiskundige te zijn om te weten dat als je iets kunt dupliceren, je het kunt verkopen en dus gratis heel rijk kunt worden, zonder moeite. Dus ook met gezond verstand had je geweten dat dit niet mag, of je had het jezelf af kunnen vragen.

Wat voor je spreekt is dat je hem zelf niet gebruikt hebt. Maar uit je gesprekken met bloedbaard kon ik uitmaken dat je heel goed wist dat het een glitch was.

groeten

• Like Like x 1
  3. spooky321 Redstone Miner DRC Veteran

Ik wilde net mn bericht zojuist Editen omdat me te binnenschoot dat Producer het inderdaad gezegt over een duplicate glitch, waar ik niet bij stilgestaan heb. Daar heb ik zo net niet aangedacht bij het maken van dit topic, want we zijn er niet echt op doorgegaan. En ja, ik weet nu dat ik fout zat, maar je denkt gewoon niet bij elke zin na die gezegt wordt: staat er iets strafbaars in.

Het gesprek met bloedbaard. Ik heb tegen hem gezegt dat hij geen rails hoefde te fixen, omdat producer dat dus had. Verder heb ik gezegt: ik weet er niet veel van vraag maar aan hem zelf. Dit kan ik herinneren van het gesprek met hem.

Nogmaals sorry.

Mvg Spooky321

Last edited: Feb 15, 2015
  4. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Ook in je gesprek met bloedbaard is het woord glitch veelvuldig gevallen. Ik kan het helemaal uitschrijven hier als je wilt. Maar dit:

http://puu.sh/fYa11/6645c9a5cc.png

is in ieder geval wel duidelijk.

Ik ga me beraden en zal binnen een aantal dagen beslissen.

• Winner Winner x 3
    • Agree Agree x 1
    • Friendly Friendly x 1
  5. spooky321 Redstone Miner DRC Veteran

Sorry.. ik heb gewoon niet gedacht aan dat iets een 'glitch' had kunnen zijn. Ik was gewoon lekker aan het spelen en heb er dus niet bij stilgestaan.

Last edited: Feb 16, 2015
  6. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Beste Spooky,

uit alles blijkt dat je dit wel hebt geweten en dat we je kunnen verwijten dat alles in je gezond verstand had kunnen concluderen dat het illegaal is. Hoe kan het dat mensen gratis en voor niets dingen kunnen dupliceren die normaal duur zijn.
    We zien ook dat je hem niet gebruikt hebt en alleen zijdelings ermee te maken hebt.

Het vergrijp is echter wel heel groot en daar wegen we dus zwaar aan.

je krijgt een ban van 4 weken vanaf gisteren 17:00

we hopen je over 4 weken met een wijze les terug te zien op de server
    (en ik zie je wel op CoC)

groeten,

Koolmees

TOPIC CLOSED

• Like Like x 5
Thread Status:
Not open for further replies.