Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by harun, Feb 24, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. harun Newbie DRC Player

Minecraft naam: harung1903
    Wat heb je gedaan: ik was al de hele dag boos op mijn broertje en toen deed hij iets doms op mc toen schold ik hem uit met kk ik heb al spijt dat ik dat heb gezegd maar hij vond het niet erg en ik zei al sorry.
    Wie heeft je geband: @Anesitas
    bewijs:
    upload_2015-2-24_22-9-44.png

Last edited: Feb 25, 2015
    • Agree Agree x 2
  2. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Betekent die ziekte niets voor je? Waarom zou je dat gebruiken in een normale zin?

• Agree Agree x 3
  3. harun Newbie DRC Player

@Anesitas het betekend zelfs veel voor me mijn vader heeft het ik heb ook spijt dat ik dat heb gezegd
    --- This message was merged, Feb 25, 2015 ---
    @@Anesitas het betekend zelfs veel voor me mijn vader heeft het ik heb ook spijt dat ik dat heb gezegd maar mijn broertje vond het niet erg en hij had ook geen ticket gemaakt

Last edited: Feb 25, 2015
    • Agree Agree x 1
  4. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Het feit dat je broertje geen ticket aanmaakt, betekent niet dat wij van de server het accepteren dat je dit doet. Als het zoveel voor je betekent dat omdat je vader het heeft, zou het juist extra kwalijk moeten zijn dat je het doet..

Ik ga dit in het team overleggen. Je hoort nog van me.

• Like Like x 2
  5. KeelPastille Gold Miner DRC Veteran

Ik weet dat ik eigenlijk niet mag reageren en ik accepteer ook de eventuele gevolgen ervan maar dit moest ik even luchten.

Als jij met een ziekte scheld zoals Kanker. Dan kwets je niet alleen je broertje of andere spelers op de server maar eigenlijk zowat iedereen die in contact is geweest met deze vreselijke ziekte. Als jij ook maar enig respect zou hebben voor je vader die volgens jou in die situatie zit of heeft gezeten. Dan zou je nooit zult taalgebruik uiten in een anders normale zin, zelfs niet als je broertje iets heel doms deed. Want dan zou je weten wat dat woord voor betekenis kan hebben voor sommige mensen. Vandaar dat ik ook denk dat dit alleen maar een manier is om je onder je ban uit te praten. En dat maakt het eigenlijk nog schandaliger dan er alleen mee schelden.

De vader van een vriend van mij heeft na jaren chemo de strijd met Kanker verloren. En ik weet zeker dat hij jou het licht in de ogen niet zou gunnen. Voor personen zoals jij heb ik dan zelf ook letterlijk geen respect meer. Denk eens een keer na over wat je woorden tot gevolg kunnen hebben voor andere personen. En ga het zeker niet gebruiken om de situatie te verzachten om eventueel de gevolgen ervan proberen te ontlopen. Dat is zo sneu dat ik er eigenlijk geen woorden voor heb.

Met vriendelijke groet,

KeelPastille

• Like Like x 15
    • Winner Winner x 2
  6. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Beste @harun

Omdat er weinig tot geen logica in je argument om te gaan schelden zit, en ik uit je unban-aanvraag ook niet kan opmaken dat je er oprecht spijt van hebt en dus het gevoel heb dat er niets gaat veranderen ga ik je perm-ban omzetten naar een tempban van 3 weken.

Dit brengt je totale banperiode op 7 weken. Ik hoop dat je er van leert.

Thread Status:
Not open for further replies.