Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Santiox, Mar 29, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Santiox Newbie DRC Player

Hierbij wil hier een unban aanvragen.
    Hopelijk krijg ik die ook.

* Minecraft Naam: Santiox

* Wat ik heb gedaan: Nou ik ging iemand tpa'en toen ging in de huisjes.. En het wasn iet geclaimt. Ik zag een chest maakte hem open en pakte wat wortels. Ik heb ze terug gegeven en opeens kreeg ik ban. Toen ging ik 0p me andere laptop want daar heb ik ook Minecraft op. Ik zei waarom ban je me enzo. Kreeg ik weer ban. Toen kwam me vriend online die was bij mij thuis. Zei dat die mij vriend was enzo. Hij kreeg ip ban op mij ip.. Zelf heeft die ook op ze eigen ip ban ze naam is (Noah024)

* Wie mij heeft geband: Ik weet het niet precies. Het was denk ik een Admin..

* Bewijs: http://prntscr.com/6myvzx

• Funny Funny x 1
  2. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Hey santiox,

Je bent gebanned door @Mezenberg
    Hij helpt je verder met je aanvraag

3. Mezenberg Stone Miner DRC Veteran

Hey Santiox,

Ik had je gebanned omdat je wat spullen gestolen had. Ik vroeg je netjes terug te geven maar je negeerde me totaal. In engels, nederlands en zelfs braziliaans. Daarvoor gaf ik je een ban voor 3 dagen, wat redelijk vriendelijk is aangezien normaal gesproken een perm ban ervoor staat.

Vervolgens blijf je online komen met nieuwe accounts (2x) waar ik je netjes vroeg je ban uit te zitten van (3dagen). Tot dit moment heb ik nog niks gehoord van jou of je vriend? (Noah024 is banned door @TheGooseBumpers en niet door mij overigens). Je blijft me negeren tot 2 keer toe op 2 accounts waarmee ik tot de conclusie kom om je te ipbannen. Want je luistert niet en wilt me niet te woord staan.

Verder als je geduld had gehad en gedaan had wat ik zei had je vanavond om 8 uur weer gezellig en plezierig op onze server kunnen spelen.
    Santiox
    Current Ban
    Expires in:7 Hours, 4 Minutes, 9 Seconds

Waarom zouden we je IPban verwijderen? Heb je geleerd en sta je vervolgens ons wel te woord zonder leugens?

Ik hoor graag van je...

Last edited: Mar 30, 2015
    • Like Like x 2
  4. Santiox Newbie DRC Player

Nou ik gaf de spullen gewoon netjes terug. Ik heb minecraft op 2 computers trouwens. Daarom kon ik 2 keer online komen. Noah024 is voor niks geband wat ik een beetje raar vond ant hij had niks gedaan. Ja sorry en ik las de chat niet. Omdat ik daar met al me vrienden speel zou ik graag geunbant willen worden.

5. Santiox Newbie DRC Player

Hallo krijg ik nog antwoord terug ? Bij andere mensen duurt het een dag en bij mij veel langer ?

6. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Dus het is normaal dat je verbannen word en je het ontloopt omdat je toevallig 2 computers thuis hebt? Ik vind dat mezenberg nog aardig is geweest om je te waarschuwen en niet direct je IP te bannen. Noah024 is gebanned omdat hij inlogde op jou ip, hoe verwacht jij dat wij weten dat noah024 jou vriend is? Het nummer 1 excuus is meestal broertje/zusje of vriend/vriendin. Het enigste wat wij zien is een 3de persoon inloggen op jou IP adres en dat is gewoon direct ban.

Ik heb samen met Mezenberg besloten om je te unbannen.
    Volgende keer dat je weer een (temp)ban ontloopt zul je permanent verbannen worden.

#Speler unbanned
    #Topic closed

Thread Status:
Not open for further replies.