Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by XxjuliaxX, Jul 10, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. XxjuliaxX Newbie DRC Player

ik wou een unban vragen ben gebandt omdat iemand over me oma begon en me mama en zie me oma is hartstikke dood door kkr en als dat hij niet er over moet beginnen en iemand vroeg wat het betekende dus zie allen wat het betekent ik gebruik het niet als scheld woord omdat e moeder drie soorten er van heeft en wou daarom een unban vragen

• Like Like x 1
  2. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Je bent gebanned door @ADEdge.
    Vul de volgende velden voor ons in:
    Code:
    Minecraft naam:
    Wat heb je gedaan:
    Wie heeft je geband: @ADEdge
    Bewijs: (Screenshots, Video's)

3. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Kan je iets duidelijker zijn?

Want ik heb je hiervoor banned

Zelf begreep ik niet wat dit betekend maar als ik filter op dood en kkr dan ga ik niet iets positief denken.

Kan je de situatie beschrijven? Waarom je unbanned moet worden?

• Like Like x 4
  4. XxjuliaxX Newbie DRC Player

Minecraft naam: XxjuliaxX
    Wat heb je gedaan: ik zeg eerlijk ik zie kkr
    Wie heeft je geband: @ADEdge
    ik weet was niet goed om dat te zeggen ik geef eerlijk toe maar je moet niet over me moeder of oma beginnen me moeder was ik al bijna kwijt en me oma ook en dat zijn twee mensen die er altijd voor me waren was niet de slimte van me weet maar ik word gek asl er steeds gezged word (je oma . je moeder) en wil graag unban omdat ik het en super leuke server vind en graag weer veder kan met alles omdat het en super gezellige server is
    @ADEdge_NL
    --- This message was merged, Jul 16, 2015 ---
    Minecraft naam: XxjuliaxX
    Wat heb je gedaan: ik zeg eerlijk ik zie kkr
    Wie heeft je geband: @@ADEdge

ik weet was niet goed om dat te zeggen ik geef eerlijk toe maar je moet niet over me moeder of oma beginnen me moeder was ik al bijna kwijt en me oma ook en dat zijn twee mensen die er altijd voor me waren was niet de slimte van me weet maar ik word gek asl er steeds gezged word (je oma . je moeder) en wil graag unban omdat ik het en super leuke server vind en graag weer veder kan met alles omdat het en super gezellige server is
    @ADEdge_NL

• Like Like x 2
  5. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Ja oke.... maar kan je de situatie toen beschrijven? Waarom die zin?

6. XxjuliaxX Newbie DRC Player

omdat iemand zie weet niet meer wie steeds je oma en er word vaker o die server gezegd tegen me je oma je moeder ik kan dat slecht tegen en drm zei ik dat plus heb ook agressieproblemen dat zin wat ik zie was al met heel veel moeite met in houden anders had ik hem helemaal uit gescholden want je moet niet over me familie beginnen die het hebben en das zowat me hele familie
    @ADEdge_NL

• Like Like x 2
    • Agree Agree x 1
  7. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

....??

Ik begrijp niks van wat je me probeert uitteleggen. Graag duidelijker ??

• Like Like x 1
    • Funny Funny x 1
    • Winner Winner x 1
    • Informative Informative x 1
  8. Absurtois Iron Miner DRC Veteran

Sorry dat ik reageer, maar ik probeer het wel DUIDELIJKER uit te leggen, wat zij bedoelt. Wat Julia bedoelt, is dat iemand steeds over haar oma en moeder praat, aangezien zij ziek waren/zijn. En daarbij heeft ze nog eens agressieproblemen. Maar ze probeerde haar zelf nog zo kalm mogelijk te houden, ondanks deze situatie. Anders zou Julia het persoon die over haar ma of oma begon, helemaal uitschelden. Zowat haar hele familie is ziek(sorry Julia, dit klinkt zo naar,maar ik ken ook genoeg goede mensen die aan deze ziekte lijden, maar het is niet slecht of vervelend bedoelt) dus moet je sws al niet daarover beginnen. Nogmaals, sorry dat ik reageer, maar ik vind dat Julia gewoon een frisse start mag, maar dat ligt aan u. Ik hoop dat ik u heb geholpen, anders word het nog steeds niet opgehelderd.

PS: ik probeer jullie gewoon te helpen, wat ik tot nu toe weet. Zodat het niet een eeuwige topic word.

Vestuurd vanaf mijn iPhone 6 met Tapatalk. Sent with my iPhone 6 with Tapatalk.

*edit Ik heb een paar woorden aangepast. Let even op je taalgebruik. Ook op het forum.

Xcnix

Last edited by a moderator: Jul 21, 2015
    • Friendly Friendly x 4
    • Like Like x 2
    • Agree Agree x 1
    • Creative Creative x 1
  9. XxjuliaxX Newbie DRC Player

dit heeft er even niet mee te maken wat ik ga zeggen maar een klas genoot heeft ip ban omdat ik paar keer voor de grap zie dat zie XxjuliaxX is maar dat is zij niet :/ maar ze heeft nu wel er door en ip ban want zij heeft mijn leptop dus waar ik vaak minecraft op drc speelde heeft hij van mij overgenomen zou zo zeggen maar ik vind dit beetje snue eigenlijk voor der want ze kan niet niet meer drc omdat ik zie voor de grap dat ik dat was want ik was toen bij der en zie ff voor de grap dat zie XxjuliaxX is dus wie ik ben maar zie ik gwn Dropfayter (sarah) en vind wel sneu nu door mij heeft ze ip ban voor niets door mij stome grap :/
    --- This message was merged, Aug 5, 2015 ---
    (en is niet erg) @Absurtois

10. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Ehm, ik wil niet vervelend doen maar ik kan er geen touw aan vastknopen.
    Als Dropfayter geband is, mag ze zelf op het forum komen voor een unban appeal.

• Agree Agree x 1
  11. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Zie forums post.

#topic gesloten

Thread Status:
Not open for further replies.