Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by albers1996, Dec 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. albers1996 Hunter DRC Player

Beste Admin/Owner van DRC,

ik zou graag een unban willen aanvragen voor Dirk. Hij is een beginnende speler en zat pas 3 dagen op de server, dus ik heb hem geholpen met verscheidene dingen en wilde samen met hem een soort appartementencomplex beginnen. Ik werkte veel samen met hem en luigi199925. Ik heb vanmiddag nog met hem samen gemijnd, en nu ik net een paar minuten geleden inlog hoor ik van luigi dat hij geband is. Admin/Moderator mitch vertelde me dat hij aan het griefen was en aan het scammen. Of dat griefen waar is weet ik niet, maar hij snapte nog niet veel van de server (heb hem zelfs 4x moeten uitleggen hoe je iemand /cmodify doet -__-) dus ik weet niet of hij wel besefte dat hetgene wat hij ook gedaan heeft griefen was. Het scammen heeft hij ook niet gedaan, ik was samen met hem begonnen met het bouwen en verhuren van huisjes, maar hij vroeg al klanten hoewel de huisjes nog gebouwd moeten worden en vroeg of ze vooruit wilden betalen.

Ik zou vanavond met hem de huisjes bouwen en inrichten zodat ze binnenkort officieel geopend kunnen worden, maar als hij geband is komt daar denk ik niets van.

Zouden jullie hem misschien nog een kans kunnen geven? Ik zal proberen hem zsm alles te leren wat nodig is zodat dit soort dingen niet meer gebeuren en ook hij weer kan gebruikmaken van deze server.

Met vriendelijke groet,
    Marcel Albers
    (Servernaam: Nachohead)

2. daantie Stone Miner DRC Player

(ik vind unban) maar weet niet wat jullie ervan vinden laatste kans misschien ik hoop het voor je

3. IxDOPExI Nether Explorer DRC Veteran

hmm je heb wel veel geschreven dat is iets van ik wil egt unbanned worden ik laat mitch hier over beslissen hij heeft hem gebanned maar ik stem voor

4. maxusy Guest

Ik was erbij toen mitch hem een ban gaf:

Ik had een blaze spawner. Ik vroeg wie er een farm van kon maken (voor geld).
    Ik vroeg: kan ik jou vertrouwen dat je hem niet sloopt? Hij zij ja. (ik heb screens)
    Ik zou zelf de spullen aanleveren en hij zou hem bouwen, tp ik hem slaat ie me spawner weg en tpyt hij: muhahaha.

Ik natuurlijk kwaad naar de mod gegaan en die gaf hem een ban.

hij mag eerst een blaze spawner voor me gaan zoeken voordat ie een unban krijgt wat mij betreft.

mvg

Maxusy

5. albers1996 Hunter DRC Player

hmm dat verhaal van de blaze spawner wist ik nie, dus ik snap best dat je chagrijnig bent. Ook van hemzelf weet ik dat hij het spel al een tijdje heeft, maar nog niet lang op grote servers zit met allerlei plugins. Ik snap ook niet echt waarom hij zoiets zou doen, want hij bereikt er zelf niks mee en tegen mij en luigi is hij juist altijd aardig en behulpzaam. Maar als hij geen unban heeft kan hij ook moeilijk een blaze spawner voor je vinden he :-0.

Ik zal (als ik tijd over heb) proberen een blaze spawner voor je te vinden, maar ik kan niks beloven.
    Als je wil kan ik je wel een paar duizend $ geven ter compensatie van de spawner als hij unband wordt.

Met vriendelijke groet,
    Nachohead

P.S.
    Waarom heb je niet gewoon even op youtube gezocht hoe je een spawner maakt?

6. Mitch161 Obsidian Miner DRC Player

Ik heb ss's dat de blaze is weggehaald door hem, alleen zit nu op men laptop dus als ik vanmiddag thuis ben post ik ze hier.

7. albers1996 Hunter DRC Player

ik geloof je ook wel als je zegt dat hij die spawner sloopte, hoewel ik niet snap waarom hij dat zou doen. Ik hoop dat je
    er over wil nadenken hem misschien een 2e kans te gunnen, ik zal doen wat ik kan om hem te helpen.

Met vriendelijke groet,
    Nachohead

8. DirkvDusseldorp Woodcutter DRC Player

Ten eerste, bedankt voor het openen van deze topic ik waareer het zeer. Ik wilde Maxusy helpen met een spawner en zoals jullie weten lagde de server erg veel, ik was bezig met het hakken van blokjes en mijn laptop lagt van zichzelf al, raakte ik de spawner door de lag, maxusy sorry daar voor ik wou mijzelf excuseren maar het was al te laat. Ik wou ook graag uitleggen wat er gebeurde, maarja. Ik hoop dat de unban door gaat en ik verder met mijn en Nachohead's huis kan verder gaan en kan spelen op de server. Ik vind het zelf een van de beste nederlandse servers, en vind het dus zeer jammer dat ik zonder pardon werd geband.

Met vriendelijke groet,

Dirk

9. Mitch161 Obsidian Miner DRC Player

Toch wel vreemd he dat je hem dan uitlacht als je het perongeluk gedaan heb...

Want nadat je die spawner kapot heb gemaakt zij je er gelijk "Hahaha" erachter aan.

10. DirkvDusseldorp Woodcutter DRC Player

klopt ik vond het eerst grappig want ik wist eerst niet wat er gebeurde daarna kreeg ik insta ban zonder uit te leggen wat er gebeurde dat vind ik erg on respectloos, ja ik zat fout met de spawner maar dat kwam door de lag op de server, ik zag net dat ik een ban voor 4 dagen had omdat de server lagde, dat is wel redelijk maar mitch, hoor eerst beide kanten van het verhaal alstublieft

11. albers1996 Hunter DRC Player

Hij heeft wel gelijk dat de server, zelfs met 75 slots, nog wel laggt, maar al een stuk minder dan eerst. Ik heb er alleen bij vlagen last van. Waarom hij hahaha zei weet ik niet, dat zou hij zelf moeten uitleggen. Ik hoop in ieder geval wel dat er nog een kans is dat hij terugkomt :-)

Met vriendelijke groet,
    Nachohead

P.S.
    Dirk ik ben alvast begonnen met huisjes bouwen voor verhuur

• Like Like x 1
  12. Mitch161 Obsidian Miner DRC Player

... Ik zie dat jij hem en dirk graag op server terug willen. Maar toch snap ik he niet wrm hij een spawner kapot heeft gemaakt, en daarna maxusy uitlachte op de chat met "Hahaha" Je zegt het perongeluk gedaan te hebben maar wrm lach je maxusy direct daarna uit?

13. albers1996 Hunter DRC Player

ik wil hem inderdaad graag terug, want een appartementencomplex runnen is saai in je eentje bijvoorbeeld :-)
    maar dat zou ik inderdaad ook graag willen weten....
    waarom dirk? waarom?

14. DirkvDusseldorp Woodcutter DRC Player

ik lachte denk ik omdat het leedvermaak was, onbeleefd maar dat kan ik ook niet helpen mijn excuzes daar voor, het was één fout voor mij maar hopelijk leer ik er van, maar jongens tot over 4 dagen dan kom ik weer, jammer dat het zo gelopen is. maar het kan niet anders...

15. albers1996 Hunter DRC Player

ok jammer :-0 ik zie je over 4 dagen dan :-0
    cya!

16. DirkvDusseldorp Woodcutter DRC Player

ja bedankt niet te veel veranderen aan het huis hé :)

17. Mitch161 Obsidian Miner DRC Player

Jep banned voor 4 dagen.

En maxusy heeft al een nieuwe blaze spawner van mijn gehad. Dus die hoef je niet te zoeken voor hem..

Maar laat dit niet weer gebeuren want dan komt er geen tempbann/unbann

18. DirkvDusseldorp Woodcutter DRC Player

dus ik ben geband omdat de server lagt en ik niet mag vertellen wat er gebeurde? dat is onredelijk en erg onbeschoft ik verwacht wat meervan een admid, met alle respect hoor maar dat kan echt niet

19. albers1996 Hunter DRC Player

dirk je bent niet geband omdat de server laggde, je bent geband vanwege het slopen van die spawner. of dit nou door lagg kwam of niet, of je nou een reden had om te lachen of niet, of je het nou expres deed of niet, het blijft een feit dat je de spawner sloopte.

Ik wil je natuurlijk graag terughebben op de server, maar probeer wel eerlijk te zijn, niet alleen tegenovers de admins en mij, maar ook jegens anderen

20. Mitch161 Obsidian Miner DRC Player

lol? Je bent geband omdat je een blaze spawner sloopte en maxusy heb opgelicht wees blij dat je een ban van 4 dagen heb... Eigelijk hoor je niet geunbanned te worden voor oplichten en het bedriegen van spelers.

Ik heb toch maar besloten je niet te unbannen... Nu ik het zo zie...

Griefen Ender farm van MrBeast7
    Bedriegen/oplichten Maxusy
    Griefen mod spawner owned by Maxusy
    Trollen ("hahaha" zeggen na het slopen van mob spawner owned by maxusy)

Thread Status:
Not open for further replies.