Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by mipierijmtoptimpie, Apr 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mipierijmtoptimpie Newbie DRC Player

ik ben geband door Anesitas
    waarom omdat ik hem kilde in /warp pvp in de survival server.
    daarna heb ik zijn goede spullen gepakt en uit de pvp gegaan.
    Anesitas zei iets in de chat en waarschuwde mij (ik weet niet waarom) maar vermoedelijk om zijn spullen terug te geven ik heb grotendeels van het stuff aan Geelbuik2001 gegeven die het later ook terug heeft gegeven aan Anesitas ik zou bij deze graag meer informatie willen want ik lette ook niet zo goed op de chat want ik was meer bezig met die mooie spullen van Anesitas. dus nu zou ik graag een unban willen voor de server en ik wil duidelijk zeggen dat het me heel erg spijt! ;)
    --- This message was merged, Apr 19, 2015 ---
    mijn minecraft naam is trouwens TimTuit

• Like Like x 2
    • Agree Agree x 1
    • Funny Funny x 1
  2. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Het is als volgt: Een speler vraagt aan mij of ik naar pvp wil komen om iets uit te zoeken. Ik geef een algemene waarschuwing dat ik er aan kom en niet van plan ben te pvp'en dus dat ik niet gedood wil worden. Meerdere spelers geven hun akkoord hierop.
    Terwijl ik dit aan het uitzoeken ben kom jij de pvp in met een strength potion en valt mij van bovenaf aan. Wanneer ik je dan in /msg aanspreek hierop reageer je niet. Wanneer ik je dan vraag om de spullen terug te geven reageer je niet. Wanneer ik je in public chat gebied te items terug te geven (wat je dus gelezen hebt) vraag je mij niet waarom, maar je weigert ze gewoon terug te geven door niet te reageren.

Het is met deze reden dat ik je een ban gegeven heb, wij als Moderators kunnen niet van gamemode wisselen. Als er dus spelers zoals jijzelf zijn, die de momenten dat wij in pvp zijn om dingen uit te zoeken op verzoek van andere spelers, ons te gaan doden vind ik dat een beetje zielig. Je had dit zelf kunnen bemerken gezien de items die ik in mijn inventory had, deze waren in het geheel niet pvp gericht.

Mijn vraag aan jou, waarom vond je dit nodig?

• Like Like x 4
    • Winner Winner x 2
  3. mipierijmtoptimpie Newbie DRC Player

ik ben 10 en ik was nog druk bezig met dat armour en toen je melde dat je iemand moest helpen in de /warp pvp (wat je net reageerde) dat wist ik niet dus ik dacht ik kill je want je had mooi stuff dus ook nog sorry daarvoor en dat daarna van msg heb ik wel gezien en ik wilde het daarna nog terug gaan geven maar ik wilde eerst even alles bekijken van dat stuff maar ik kon dat stuff niet meer terug geven want toen was ik al banned en ik wil bij deze het weer proberen goed te maken/doen en ik wil graag een unban en dit gebeurt geen tweede keer meer.

4. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Ik vind het een mooi verhaal, echter totaal geen antwoord op mijn vraag. Daarom ga ik het herhalen:

Mijn vraag aan jou, waarom vond je dit nodig?

• Like Like x 1
  5. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

• Like Like x 2
    • Funny Funny x 2
    • Winner Winner x 1
  6. mipierijmtoptimpie Newbie DRC Player

Omdat ik die spullen graag wilde hebben. Maar ik wist niet dat je in pvp was om een probleem op te lossen, dus daardom kilde ik je.

Last edited: Apr 21, 2015
  7. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

En als ik je dan daarna vraag ze terug te geven ben je dusdanig gefixeerd op de items dat je een gele lijn in de chatbox niet ziet? dat is best bijzonder moet ik zeggen.

8. mipierijmtoptimpie Newbie DRC Player

Dat klopt wel een beetje ja, maar ik wilde de items goed bekijken en dan terug geven. Maar ik had in de chat moeten typen en dat heb ik niet gedaan dus ik denk ook dat dat een stomme fout was.

9. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Goed, ik heb het idee dat we nu een beetje op een lijn zitten. Ik hoop dat je begrijpt dat het voor ons als staffleden niet prettig is als we constant om ons heen moeten gaan kijken als we iemand moeten helpen in de pvp arena.

Omdat wat jij deed verder enkel valt onder het 'dwarszitten van staffleden' ga ik je nu wel unbannen. Je snapt wel wat er mis gegaan is en wat mij betreft is het enkel nog vergeven en vergeten.

Ik garandeer niet dat je er direct vandaag al weer op kan, het kan zijn dat het systeem het morgenochtend pas door rekent.

#player unbanned
    #topic closed

Thread Status:
Not open for further replies.