Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by richardxxl, Feb 28, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. richardxxl Newbie DRC Player

Beste admins,

*Minecraft naam:Richardxxl
    *Wat heb je gedaan: Nodus - sprint
    *Wie heeft je gebant: Koolmees71
    Bewijs: (Screenshots, Video's)

Ik ben vandaag door Koolmees71 geband op de server vanwege Nodus gebruiken..
    Nou wil ik bij deze graag een unban aanvraag indienen, niet omdat ik ga ontkennen dat ik nodus heb gebruikt, maar omdat ik het niet opzettelijk heb gedaan. Ik speel namelijk samen met mijn broer op dezelfde computer en we delen dus ook minecraft, we spelen dan ook elk op onze eigen servers.. Alleen mijn broer heeft sinds vandaag dus de nodus hack gedownload en heeft daarbij bepaalde opties op de minecraftserver aan laten staan. Omdt ik niet gebruikelijk ben met deze client was ik me er dus niet van bewust dat ik deze ook gebruikte, bovendien was het ook alleen de sprintoptie die ik daar dan ook gebruikte.

Nou is mijn verzoek of ik nog één kans mag om gewoon weer te mogen spelen. Ik heb tegen mijn broer al vermeld dat ik de Nodus client heb verwijderd en deze ook niet meer terug zal komen, omdat ik er dan ook automatisch mee zit, dus hij heeft de minecraft.jar weer vervangen door de oude..

Mijn welgemeende excuses voor het feit dat ik dus (onbewust) gebruik heb gemaakt van een hack, en het zal (mits u mij de kans geeft) niet nogmaals gebeuren.

Mvg,
    Richardxxl

2. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Richardxxl,

Als je inlogt op een server, dan staan alle opties van Xray uit. Dat wil dus zeggen dat je die aan hebt gezet. Op het moent dat je broertje (lees maar eens een paar andere Unban Apps, dat is het meest gehoorde excuus) Nodus had geïnstalleerd, had je moeten realiseren dat het verboden is op onze server en dat het dus een risico was het te behouden.
    Ik nijg ernaar om je te geloven, aangezien je mij naar je toe vroeg om te helpen.
    Ik Willemsen horen wat de mening is van andere stafleden.

3. harrysfans Redstone Miner DRC Player

Heb je het zelf niet al gezegd koolmees? "Als je inlogt op een server, dan staan alle opties van Xray uit. Dat wil dus zeggen dat je die aan hebt gezet. Op het moent dat je broertje (lees maar eens een paar andere Unban Apps, dat is het meest gehoorde excuus) Nodus had geïnstalleerd, had je moeten realiseren dat het verboden is op onze server en dat het dus een risico was het te behouden." Het is je eigen verantwoordelijkheid om te checken of je dergelijke hacks hebt en of ze aanstaan. Dit is helemaal het geval als er thuis meer mensen Minecraft spelen op dezelfde computer.

4. richardxxl Newbie DRC Player

Ik weet zelf heel goed dat dit het meest gebruikte excuus is. Ik ben namelijk zelf ook admin op een veel kleinere server dan deze, en daar kom ik het alléén maar tegen, dat één persoon is gebanned, en dan komt er een unban app voor datzelfde IP van broer of 'broer'.
    maar dat zegt niet dat het in sommige situaties wel echt de waarheid is!

Ik ben gisteravond nog wel op onderzoek gegaan, en ik ben er wel achter gekomen dat er in de Nodus shortcuts gebruikt worden voor bepaalde opties. zo staat 'sprint' (de reden voor mijn ban) als een shortcut op de letter 'K'. Dus dat verklaart waarom ik dan onbewust wel sprint aan had staan toen ik aan koolmees71 vroeg om mij met iets te helpen, want sprint valt natuurlijk niet op als je het aan hebt staan, maar admins (zoals koolmees71) weten dat uit ervaring wel eruit te pikken..

That's about it, ik hoop dat jullie mij nog een kans willen geven.

Bedankt dat jullie ernaar willen kijken en sorry voor de overlast

mvg,
    Richardxxl

5. Tijbo Gold Miner DRC Veteran

Je geeft toe dat je nodus hebt.
    Nodus is normaal een perm ban maar in dit geval geef ik je het voordeel van de twijfel.
    Een ingekorte ban ga ik mee akkoord maar ik wacht graag de reactie af van de overige staffleden.

6. richardxxl Newbie DRC Player

Dank voor uw reactie Tijbo, ik geef inderdaad toe dat ik nodus had, ookal was het niet bewust. Maar daar moet ik zelf natuurlijk niet omheen draaien want reden of niet, ik hoor het niet te hebben. Bij deze is het dus ook verwijderd en ik hoop dat dat zal bijdragen aan de oordelen van de andere staff leden.

Mvg,
    Richardxxl

7. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Hmm ik weet het nog zo niet. U deelt een computer met uw broer en hij gebruikt graag nodus? Dan staat het er binnen de kortste keren weer op.

8. richardxxl Newbie DRC Player

Ik kan je garanderen dat dit niet zal voorkomen, mijn broers en ik zetten in de titels van de server wie er op welke server speelt, en als ik niet meer op mijn servers kan spelen omdat hij hackclients gebruikt op zijn servers, dan zal en moet hij die dan ook verwijderen. Ik heb een volwassen relatie met mijn broer en hij snapt dat ook volledig. Ik kan je garanderen dat het dus ook niet meer zal gebeuren.

In principe vraag ik gewoon voor een tweede kans, waarin je evt. goed overzicht kan houden en mij om de zoveel tijd te controleren.

mvg,
    Richardxxl

9. Wender Nether Explorer DRC Veteran

Ik ben het met Tijbo eens.
    Verspil je deze kans. als je unban krijgt,
    Geloof me dan is het over.

Verder nog een mening van de staff?

10. Flippy Stone Miner DRC Veteran

ik ben het ook wel met wender en tijbo eens,
    voordeel van de twijfel :O
    hoop dat je idd een volwassen relatie met je broers hebt, en dat het ook echt waar is ;)

Mvg Flippy

11. richardxxl Newbie DRC Player

Dankjewel Flippy.

Wat is nu precies de gang van zaken? wie neemt het doorslaggevende besluit of ik wel of niet terug mag op de server?

mvg,
    Richardxxl

12. Wender Nether Explorer DRC Veteran

Als het goed is,
    We verkorte je ban.. Bijvoorbeeld ; nog 1-7 dagen ban.
    Als je deze kans verspeeld.. dan is het egt Over

We zullen nog even kijken hoeveel dagen je nog ban krijgt.

13. richardxxl Newbie DRC Player

Oke dankuwel, ik zie de uiteindelijke beslissing wel verschijnen..

Aan iedereen die zijn mening heeft gegeven ook bedankt
    mvg
    Richardxxl

14. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Prima,
    na alles gehoord te hebben gaan we over in een tempban van 7 dagen. Je moet wel begrijpen dat een idee als "dan controleren jullie me elke week" natuurlijk geen optie is. Als je zelf admin bent, weet je dat je een neus krijgt voor cheaters. Vandaar dat ik je ook een tweede kans geef. Je was me te naief om een beroeps te zijn.
    Wat er gebeurd is dat je een 7 dagen ban krijgt, vanaf gisteren. Dus nu nog 6 dagen erbij. Als je negatief opvalt in de server (kleine grief, brutale taal etc) dan herkennen we je naam weer. Gebruik van hacks sowieso.
    Dit soort unbans zijn uiterst zeldzaam dus stel ons niet teleur.

• Like Like x 2
  15. richardxxl Newbie DRC Player

aan allen,

Bedankt voor deze tweede kans, ik zal het met beide handen aangrijpen en ik zal me prima gedragen (ookal deed ik dat voor mijn ban ook gewoon).

Wat mij betreft kan dit topic gesloten worden..

Mvg,
    Richardxxl

16. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Topic gesloten.

Thread Status:
Not open for further replies.