Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by xMelvinnx, Aug 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xMelvinnx Gold Miner DRC Veteran

*Minecraft naam: xMelvinnx
    *Wat heb je gedaan:
    Ik had ruzie met iemand over een ezel, later werd ie vermoord en ik geef toe dat ik zei: kud mgl.
    Later kreeg ik een ban, het was niet bedoeld zo, echt niet..
    Ik geef toe dat ik verkeerd zat.
    Ik ben verbannen door koolmees omdat hij dacht dat ik het tegen hem had, dit is ECHT NIET zo!
    Zoiezo sorry dat ik dit zei, het gaat erom dat ik dit zei, hier heb ik spijt van.
    Daarbij zal ik iemand met zon server nooit zo noemen ;pp
    *Wie heeft je gebant: Koolmees ( Hij dacht dat ik het tegen hem had maar dat is niet zo )

( Ik heb dus perm, op het forum staat dat als je scheld met zoiets als mij, dat je ban krijgt van 5 - 20 min, ik heb ook NIET met ziektes gescholden, alleen kud mgl )

2. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Het ging er niet alleen om dat je gescholden hebt. Het was uiterst dubieus van wie de ezel was waar je op zat. Ik heb gezegd dat degene die met bewijs komt van wie de ezel was een nieuwe van mij kreeg.
    Je toon is niet echt verstandig. Op deze server wordt niet gescholden met dit soort dingen. Als je dan probeert af te dingen over hoe lang je geband wordt, heb je toch iets niets begrepen.
    Ik ben bereid je te unbannen, maar wil eerst even zeker weten dat dit soort dingen niet meer voorkomen.

3. xMelvinnx Gold Miner DRC Veteran

Dat klopt. Sorry daarvoor. Ik zal me zeker bewijzen als ik een unban krijg. Dit zal NIET meer voorkomen! :)

• Like Like x 1
  4. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Ik zal je unbannen
    topic closed

Thread Status:
Not open for further replies.