Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by LogicYouKnow, Sep 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LogicYouKnow Newbie DRC Player

Beste lezer,

*Minecraft naam: Repel1Steeltje
    *Wat heb je gedaan: Nou wat ik heb gedaan ,,, ik was aan het mine en ik vond diamant ( 4 stuks ) en meer heb ik eigenlijk niet te vertellen want ik snap het helemaal niet waarom ik gebant ben :(.
    *Wie heeft je gebant: Dat stond er niet bij ,,,
    Ik vind het echt jammer dat ik gebant ben, want ik speel al een tijdje met een vriend op die server dus.

MVG,
    Repel1Steeltje

2. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Ik was je al een tijdje aan het volgen. De Dia was slechts een gedeelte van het hele verhaal. Daarvoor ben je al drie keer naar een plek gegaan die niet op je pad lag om öre te mijnen. Dat kon je alleen zien met xray.
    Die dia was helemaal mooi, aangezien je rechtdoor ging, daarna rechts om iron te mijnen en daarna naar de dia, terwijl die helemaal niet op je pad lag.

Dus doen alsof je neus bloed gaat je niet terug op de server brengen. Liegen is sowieso geen Unban.

3. LogicYouKnow Newbie DRC Player

Sorry hoor maar ik gebruik geen xray ik heb zelf alleen optifine omdat mijn pc laggt als een gek,,, Ik zit op 25 fps, dat is geen pretje kan ik je zeggen. En ook nog gaan zeggen dat ik lieg,,, grapjas. En als je wilt kun mn pc onderzoeken hoor of ik dat heb ofso, en xray is zowieso triest,,, En ik vind het jammer dat ik gebant ben want ik speelde graag op die server, maarja nu kan dat niet meer omdat ik word uitgemaakt als leugenaar.

4. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

je toon staat me niet echt aan.
    lees eens goed. Ik maak je niet uit voor leugenaar, dus doe niet zo.

Ik check geen computers, ik ga uit van plugins en van mijn ervaring.

5. LogicYouKnow Newbie DRC Player

Ja, sorry voor mn toon maar is er een oplossing mogelijk?

6. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

excuses geaccepteerd.
    Nou, ik geloof je gewoon niet dat je geen xray hebt gebruikt, ik draai hier al langer mee. Dus er komt pas een oplossing als ik weet wat er aan de hand is.

7. LogicYouKnow Newbie DRC Player

Ja zeg maar iets ik heb mijn woordje gedaan dus, ik heb niet echt wat meer te vertellen dus ja.

8. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

ok, nou ik ben zeker van mijn zaak, dus als je niets hebt toe te voegen, dan kom rond kerstmis weer eens proberen.

topic closed

Thread Status:
Not open for further replies.