Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by bart1362, Oct 11, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bart1362 Hunter DRC Player

Beste Mod('s) / Admin('s) Ik, : bart1362 vraag bij deze een unban aan omdat ik vind dat ik onterecht geband ben.
    Ik was geband omdat ik (zogenaamd) iemand Gechackt hebt. Degene die mij aangaf (giovanny227) heeft gezegd dat ik hem/haar gehackt heb. Het zit zo, ik heb giovanny227 nooit gehackt. Hij heegt mij zelfs Toestemming gegeven dat ik op zijn account mocht om iets te regelen, (een standbeeld van JelleDRC en svenDRC bekijken)
    Even later ging hij me uitschelden als k**ker h*m* en zei dat ik hem ineens gehackt had. Dus we hadden zogenaamd een of andere ruzie uit het niets, en hij beschuldigde mij dat ik hem gehackt heb. Ik heb bij deze in zijn chesten gekeken (waar hij bij was op skype) , en heb getpt naar een huis van hem. Ik wou bij deze vragen of ik een nieuwe kans kon krijgen, alhoewel ik het erg teleurstellend vind dat ik geband ben. Ik hoor graag reactie hierop. Mvg bart1362 a.k.a Odin.

2. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Ik snap hier geen snars van......

Je hebt in zijn kisten gekeken, terwijl je op zijn account zat???
    Je hebt op zijn account gezeten, dat weet ik wel 100%

die verhalen van: "ik vind het niet eerlijk" heb ik niet zoveel. we hebben genoeg bewijs, dus kom even met een goed verhaal en waarom je het hebt gedaan

3. bart1362 Hunter DRC Player

Oké, ja ik heb op zijn account gezeten en ja ik heb in zijn kisten gezeten en dat was ik, maar ik wil er wel bij melden dat LeKiller ook in zijn kisten heeft gezeten, de rede waarom ik het deed is omdat hij in de ochtend mij ineens ging beschuldigen en over alles schelden wat maar kan, en daardoor werd ik nogal boos.. Ik bied mijn excuses aan bij deze aan giovanny227

4. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Kijk Odin,

Eerst ga je ontkennen dat je zomaar op zijn account zit en is hij degene die iets fout deed en nu opeens als het spannend begint te worden, dan komt er opeens de waarheid uit?
    Ik heb nog steeds mijn twijfels bij je oprechtheid.

Ik ga je ban omzetten in een tempban van 14 dagen. Die verloopt vanzelf. Zie het als een laatste kans.

Koolmees71

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.