Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by yiri calcar, Dec 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. yiri calcar Woodcutter DRC Veteran

In-game naam: TheWizardOfBlock
    leeftijd: 12
    reden van ban: mensen dachten dat ik Xray gebruikte maar ik heb het nog nooit gebruikt en weet ook niet hoe ik het moet downloaden als ik dat zou willen.
    melding als ik probeer in te loggen: you were kicked whilst connecting to hub 2: you have been banned from this sevrev for Xray gebruik.
    spelen er nog andere bij mij thuis: nee alleen ik.

2. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Dag TheWizardOfBlock,

Mensen = ik
    DAchten = ik heb bewijs

liegen in een unban app is niet zo'n goed idee. De reden dat we nu hier praten is omdat ik je niet voor niets geband heb. Ik hoor dus graag het hele verhaal. Als dat niet gebeurd, dan laat ik het bewijs zien en dan is het einde verhaal.

vr gr
    Koolmees71

• Like Like x 1
  3. yiri calcar Woodcutter DRC Veteran

ik had zo veel diamonds omdat iemand ze me gaf en die iemand zou geband worden en wou niet dat al zijn werk voor niets was geweest dus gaf hij de eerste de beste 30 diamonds en ik was naar hem geTPd en dus kreeg ik de dertig dia's en iemand anders heeft een keer dia's voor me gezocht en die had mischien Xray maar wist ik dat niet hij zij: zal ik dia's voor je zoeken. ik zei: is goed. dus ging hij minen en hij wist precies waar de dia's zaten dus daar heb ik al mn diamonds vandaan gehaald en hij ging gewoon zomaar in de grond minen

4. yiri calcar Woodcutter DRC Veteran

en als je me niet geloofd vraag maar aan Ginoalpino ik zit elke dag met hem te skypen tijdens dat ik MC speel

5. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

jonge jonge, wat een boel onzin.

Ik geef je nog 1 enkele kans om een gedegen verhaal aan me te vertellen en uit te leggen hoe je aan 26 dia komt, anders sluit ik deze topic en is het voorgoed voorbij.

• Like Like x 2
  6. yiri calcar Woodcutter DRC Veteran

vraag aan ginoalpino hij was erbij toen ik de diamonds kreeg en ja ik heb minecraft maar mn vader heeft dat voor me gedownload

7. yiri calcar Woodcutter DRC Veteran

oo en trouwens er zit soms een vriend van me ook op mijn pc maar op zijn MC account en hij is ook geband hij heet BenteMans

8. yiri calcar Woodcutter DRC Veteran

en ik heb van mn moeder geleerd hoe je profielfoto's kan veranderen

9. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

ok, dan ga ik het anders uitleggen:

http://puu.sh/5ZGWY.png

klik op deze link. Daar zie je hoeveel dia ores jezelf hebt gehakt. De dia die je gekregen hebt heeft hier niet mee te maken.

Daar zie je een lijstje met alles wat je gehakt hebt in de nieuwe wereld. Ijzer, goud, redstone, lapis, dia en emerald.
    Als een getal groen is, dan is het prima in orde. Als het geel is, dan is het twijfelachtig. Als het rood is, dan hak je er veel meer dan je eigenlijk kunt zonder een programmaatje te gebruiken. Bij de ijzer en de goud, kun je het ook bereiken als je in caves gaat mijnen. Maar om zoveel dia te hakken MOET je gebruik hebben gemaakt van Xray. de 3.19% zou eigenlijk rond de 0.5% moeten zijn om geloofwaardig te zijn. Je hebt namelijk 410 stone gehakt en op de 410 stone vind je op de goede hoogte ongeveer 2-4 diamand.

Al je verhalen tot nu toe waren allemaal niet belangrijk tenzij:

het vriendje Xray erop heeft gezet of hij op jouw account heeft geXrayed
    je achter iemand aan bent gaan lopen die Xray gebruikte. Dan moeten we wel een naam hebben van die persoon zodat ik het kan controleren. Elke andere reden is niet geldig.

dus:

• Like Like x 1
  10. yiri calcar Woodcutter DRC Veteran

die gast die diamonds voor me zocht liet me zelf de blokken hakken en zelf heb ik er laatst twee gevonden in een cave maar het is beetje lang geleden dus weet ik de naam niet meer de naam dacht ik was black_cobra nog iets

11. yiri calcar Woodcutter DRC Veteran

mijn vriend heeft niet Xray erop gezet en die vriend speelt niet op TheWizardOfBlock maar op BenteMans

12. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Nou dit is erg belangrijke informatie. Ik zal het nazoeken en kijken wie die blokken voor je heeft gezocht en OF dat iemand deed.
    Als dat blackcobra was, dan heeft dit verhaal nog een staartje.

• Like Like x 1
  13. yiri calcar Woodcutter DRC Veteran

en ik wil heel graag weer op de server want al mn vrienden blijven zeuren kom nou waarom mag je niet je hebt niks gedaan en ik wil dat ze stoppen met het zeuren:confused:

14. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Ok, ik heb het een en ander uitgezocht door te volgen welke blokken je gebroken hebt.

Ik kan je verhaal dat je wat dia's in een cave hebt gevonden (dat was 3 dagen geleden) bevestigen, dat was samen met die maat van jouw.
    Ook kan ik bevestigen dat je inderdaad iemand gevolgd bent die je (met Xray) diamanten heeft laten zien en zelf ook wat heeft gepakt. Die heeft nu ook een IPban.

Dat betekend het volgende van mijn kant:
    - Ik ga er even van uit dat je die andere persoon niet kent (het was minecef11).
    - Ik ga ervan uit dat je het gedaan hebt uit naiviteit. Dat is een grote aanname ten goede van jou, want ik denk eigenlijk dat iemand van 12 wel weet wat Xray is en wel weet dat als hij iemand volgt die dia's laat zien het wel met cheaten te doen heeft.

Alsnog betekend dat, dat je spullen hebt gekregen door Xray. Dat heeft dus wel consequenties.

1. De spullen die je hebt, die eventueel door deze actie verkregen zijn zullen in beslag zijn genomen als je er weer op kunt.
    2. Je krijgt een tempban van een week, vanaf je ban.

Ik ga dat allemaal meteen regelen.

vr gr.
    Koolmees71

15. yiri calcar Woodcutter DRC Veteran

ik ben alle diamonds kwijt op 1 na ik had er armor van gemaakt en ik liep per ongeluk in de pvp en werd gekilled 2 keer met dia armor maar ben ik dus over een week geunband of wanneer kan ik weer op de server

16. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Je bent alles kwijt dadelijk, omdat ik alles spullen bij je weghaal die men mijnen te maken hebben.

Over 5 dagen kun je er weer op

Thread Status:
Not open for further replies.