Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by jadriel constancia, Jan 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jadriel constancia Newbie DRC Player

*Minecraft naam: jjboy12
    *Wat heb je gedaan:met kanker gescholden
    Bewijs: (Screenshots, Video's
    ik heb met kanker gescholden met een reden.r
    nou kijk is was bij een dorpje van tttommm en masterproluuk.
    ik heb daar home gezet en ik vroeg of hij een xpfarm had en hij zij ja ik ging er heen.
    ik heb daar home gezet om daar vaker als het nodig was te xpen.
    en toen ik ff bij iproreyer was zei masterproluuk dat hij mijn home verwijdert had omdat ik home had in zijn xpfarm ik wist niet dat het niet mocht van hem en dus zei ik mag ik tenminste mijn spullen pakken en dan ben ik weg en toen zei hij geef me een goede reden ik wist geen goeie reden en toen kwam tttommm er ook nog bij en zei dat ik geen grote mond moest hebbeb had ik niet en toen begin hij opeens te zeggen dat ik een een klein kind ben en ik naar bed toe moest en ik niet tot 10 s`avonds mocht door spelen en toen werd ik boos en zei ik tegen hem kanker leijer en daar heb ik spijt voor sorry dat spijt me echt
    en oen begonnen ze me allebei te irriteren en zeiden ze hahah je krijgt je spullen niet terug ga maar lekker een anders huis bouwen sukkel lekker opnieuw beginnen en ik heb zelf voor die spulllen betaald en dus toen werd ik gebant
    nou dit was mijn topic ik hoop dat ik snel antwoord krijgt
    gr jadriel constancia

2. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Heel je verhaal boeit niet. Je mag om geen enkele reden met komkommer schelden.

Geen unban. Topic gesloten.

• Like Like x 4
Thread Status:
Not open for further replies.