Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Timmvdbrink, Jan 30, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Timmvdbrink Newbie DRC Player

Zou ik misschien een unban kunnen krijgen, ik had op het ene account teveel schapen gefokt, ik wist niet dat dit niet mocht. Toen ze me vroegen om hun te killen werd ik gelijk verbannen zonder me de kans te geven om ze te vermoorden. Toen ging ik op m'n andere account. Ook dit wist ik niet dat dit niet mocht, stomme fouten maar ik zal het niet meer doen.

2. Boins Gold Miner DRC Veteran

Hallo,

Welke accounts ben je dan gebanned?

Greetings

Boins

3. Timmvdbrink Newbie DRC Player

Hey,

ik ben gebannt op de accounts:
    Timmvdbrink en Timvdbrink

Met vriendelijke groeten
    Tim

4. Boins Gold Miner DRC Veteran

hallo,

Voor welke reden heb jij 2 accounts?

En blijkbaar had jij een tempban op 1 account, maar maak jij gewoon een nieuwe aan om verder te spelen? Je beseft toch dat dit gelijk staat aan ban ontlopen?

Greetings

Boins

5. Timmvdbrink Newbie DRC Player

Hey,

Ik heb 2 account omdat mijn minecraft cracked is, alleen ik wou gewoon verder spelen omdat ik geen andere servers had.
    Ik wist niet dat ban ontlopen ook strafbaar was en het was absoluut niet mijn bedoeling om het spel te verzieken of iets dergelijks.

Met vriendelijke groeten

6. Boins Gold Miner DRC Veteran

Hallo,

deze beslissing ligt bij Dracindo

Greetings boins

7. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Als je op straat van iemand steelt, de politie betrapt je en stopt je in de bajes voor 2 weken, denk je dan dat je zo maar mag uitbreken en met een nieuwe identiteit op straat mag lopen?

Hoe dan ook, je mag bewijzen dat je goede bedoelingen hebt. Ik ga je ip unbannen en je hoofdaccount Timmvdbrink een tempban geven van 3 dagen voor het ontlopen van een ban. Als iemand toch merkt dat je online komt met een ander account, dan weten we dat je je lesje niet geleerd hebt. In de tussentijd kun je even grondig de regels doornemen en als alles goed verloopt zien we je graag binnen 3 dagen terug.

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.