Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by introgamer, Jan 31, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. introgamer Woodcutter DRC Veteran

kan een mod een deur voor iemand locken want robinwiel zei dat ik een deur heb gelockt en kickte me toen dat heb ik nooit gedaan hij wil mij gewoon van de server af volgens mij [banned][unbanned][unbanned][unbanned]kan ik een unban krijgen

2. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Hallo introgamer,

robinwiel heeft jou een temp ban gegeven van 1 uur.
    Dit is niet vanwege dat jij die deur had gelockt, maar voor beledigen.
    Vergeet niet dat robinwiel een ervaren mod is en alles kan nakijken wie wat doen.
    Zoals gezegd je temp ban verloopt over 40 minuten.

mvg xcinix

• Like Like x 1
  3. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Bedankt voor het reageren xcinix

introgamer, ik word een beetje gek van jou.
    Insinueer jij nu dat ik die deur heb gelockt en dat ik jou daar de schuld van geef?
    Waar slaat dat in vredesnaam op? Denk je dat ik serieus zo mensen van de server probeer te pesten?

Die deur is ZEKER WETEN door jou gelockt. Dat heb ik inderdaad na gekeken met commands.
    Als ik jou roep en het tegen je zeg, voel je je opeens COMPLEET aangevallen.
    Eerst doe je een paar keer de deur open en dan zeg je dat het opeens niet meer lukt.
    Toen heb ik nog een keer op commands gezocht en zie ik dat jij 10 seconden geleden die deur hebt unlockt.

Tempbans worden niet ingekort en je bent nu alweer unbanned, maar als je zo door blijft gaan met dat soort onzin uitkramen dan kan je de volgende keer een langere ban verwachten.

• Like Like x 3
Thread Status:
Not open for further replies.