Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by maurice1234, Apr 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maurice1234 Newbie DRC Player

Hallo,

Ik wil een unban aanvragen.
    Ik ben niet permanent maar voor 12 dagen nog geband.
    Eigenlijk wou ik vragen of ik unbanned kan worden zodat ik nog in de vakantie met vrienden kan spelen.
    Ik had spijt van wat ik had gedaan. Het is namelijk een leuke server.

Gr.
    MadChicken2000

2. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Beste madchicken200

Je bent tijdelijk verbannen van de server voor deathtrapen en met een ban van 2 weken ben je er zeer licht vanaf gekomen. Wij willen echt geen deathtrappers op de server en kan je mij eens uitleggen waarom je dit deed? Je deed het mss met TheCameleon14 maar JIJ dit al het werk. Ik twijfel serieus als je tempban niet veranderd moet worden een eeuwige ban? Leg mij hier maar eens uit waarom we je terug op de server zou mogen, want ik ben al het vertrouwen in jou kwijt.

3. maurice1234 Newbie DRC Player

Beste nobody4liffe,

Ik waardeer het dat je me niet voor eeuwig heb geband. Het is namelijk een leuke server.
    We deden alleen het deathtrappen om wat meer spullen te krijgen. Achteraf had ik dat niet moeten doen.
    Ik moet alleen wel even zeggen dat ik de mensen tpde en TheCameleon14 alle spullen oppakte en dat was al
    besproken dat hij dat zou doen. Dus hij was er wel bij betrokken. TheCameleon hoeft niet voor eeuwig geband worden
    maar dan vind ik het wel zo eerlijk als hij net als mij voor 1 of 2 weken geband wordt.

mvg.
    MadChicken2000

4. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Dag MadChicken2000
    Het feit dat TheCameleon14 al dan niet betrokken is kan ik idd niet zo laten, dit zal ik daarom eens grondig onderzoeken.
    Omdat je het deed voor de spullen ben ik er nog altijd niet uit wat we met je gaan doen.

5. maurice1234 Newbie DRC Player

hallo nobody4life,

Ik wou eigenlijk vragen of ik misschien deze week unbanned kan worden. Want eigenlijk wil ik nog met mijn vrienden in de vakantie spelen. En dat ik dan na die vakantie week 1 of 2 weken gebanned kan worden want ik ben echt super verdrietig dat ik niet meer in jullie server kan spelen in de vakantie met vrienden. p.s als jullie mijn idee goed vinden zou ik dat zeer op prijs stellen

mvg.
    MadChicken2000

6. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Ik weet niet of je door hebt dat je blij mag zijn dat je een tempban hebt gekregen?? Een tempban wordt nooit ingekort en zeker niet met een deathtrap.

7. maurice1234 Newbie DRC Player

beste koolmees71,

ik waardeer het heel erg dat ik een tempban heb gekregen. Dat jullie dat wel even weten.
    Maar als het niet ingekort kan worden dan moet ik me wel aan de regels houden.

mvg.
    MadChicken2000

8. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

@Dracindo zal je een tijdelijke forumban geven voor het reageren op unban-aanvragen, je bent geen staff.

• Like Like x 3
  9. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Lel had ik al gedaan :p

• Like Like x 6
Thread Status:
Not open for further replies.