Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by kevin_fillet, Nov 30, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kevin_fillet Newbie DRC Player

minecraft naam: kevin_fillet
    wat ik heb gedaan: ik heb zogenaamd gehackd forceshield ik sloeg wat om me heen en toen werd ik geband ik heb dat ook gedaan op een andere server en toen kreeg ik ook een kick om me hacks uit te zetten maar dat heb ik niet!?:mad::(
    wie me heeft geband is: Dracindo

Last edited by a moderator: Dec 1, 2014
    • Like Like x 3
    • Funny Funny x 1
  2. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Je sloeg wat om je heen, zeg je, maar onze NCP zegt dat er wat meer afspeelt:
    [22:01:28] NCP: kevin_fillet failed Reach: tried to attack entity out of reach. VL 12.
    [22:01:39] NCP: kevin_fillet failed Reach: tried to attack entity out of reach. VL 10.

Kort samengevat kan onze NCP niet verklaren wat je aan het doen bent.

Ik kom na een waarschuwing op basis van NCP ook persoonlijk zelf kijken of de persoon wel degelijk hackt of niet, want ik ban niemand enkel omdat een plugin dat zegt. Dus ik ging achter je staan in vanish, deed hem uit en je sloeg me meteen binnen 1 seconde.
    Bewijs:
    [22:02:23] [DRC] Vanish for Dracindo_: disabled
    [22:02:23] [CombatTag] You have been hit by kevin_fillet. Type /ct to check your remaining tag time.

Kom maar niet met excuses van dat je ninja zintuigen hebt, uitstekende reflexen en een supercomputer met 300fps, want niemand kan weten wanneer er een onzichtbare moderator achter hem staat en ook direct weet wanneer hij uit vanish gaat.
    Toen ik weer in vanish ging keek je terug vooruit en meteen achterom om te zien wie dat opeens was.

Dus vertel ons nu maar de waarheid, dan kan ik dit topic snel afhandelen en ben jij ook sneller terug op de server.

• Like Like x 6
  3. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Geen reactie meer.
    Speler blijft banned, maar mag een nieuw topic starten.
    Topic gesloten.

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.