Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Arcanine_01, Jan 1, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Arcanine_01 Newbie DRC Player

Hallo team van DRC,

*Minecraft naam: Arcanine_01
    *Wat heb je gedaan: Mijn wifi viel uit en toen viel minecraft uit en toen ben ik automatisch gecombatlogd en daarvoor ben ik gebant
    Wie heeft je geband: Anesitas

Zou ik aub geunbanned mogen worden

Last edited: Jan 1, 2015
    • Like Like x 1
  2. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Beste Arcanine_01,

We hebben dit ook ingame besproken, ik heb meerdere malen geconstanteerd + gehoord dat je het deed. Niet slechts eenmalig, heb je hier een verklaring voor?

• Like Like x 1
  3. Arcanine_01 Newbie DRC Player

Ik wou gewoon niet doodgaan als ik eerlijk mag zijn, maar nu ik weet dat jullie dit zo zwaar en heftig opvatten zal ik het nooit meer doen, het spijt me

4. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Ik vind het prettig dat je eindelijk eerlijk bent, wel vind ik het kwalijk dat je anderen voor je hebt laten liegen, zelf gelogen hebt op je unban (je zegt dat het je internet was, nu geef je toe dat het wel expres was.)

Als je het topic leest over hoe je een unban aanmaakt, valt te zien dat als je liegt je nooit unbanned zal raken. Ik zal mijn hand over mijn hart strijken en je een tweede kans geven omdat ik wel het gevoel heb dat je oprecht spijt hebt.
    Ik ga je ban omzetten in een tempban van 7 dagen. Hou er rekening mee, dat als je een volgende keer nogmaals liegt tijdens een unban (wat hopelijk nooit meer zal voorkomen) dat je er niet gemakkelijk vanaf komt, als je er al vanaf komt.

#ban omgezet in 7 dagen
    #topicclosed

• Like Like x 1
    • Friendly Friendly x 1
Thread Status:
Not open for further replies.