Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by skywariorx, Feb 15, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. skywariorx Woodcutter DRC Player

Minecraft naam: Skywariorx
    Wat heb je gedaan: vriend trollen door hem te deathtrappen maar ik heb het onderlings via skype besproken en goed gemaakt. Als het klopt zal hij nog hierop reageren via zijn forum account.
    Wie heeft je geband:ik denk anesitas omdat die toen online was upload_2015-2-15_18-42-56.png

• Winner Winner x 1
  2. skywariorx Woodcutter DRC Player

ik troll er overigens alleen vrienden mee en maak het altijd goed

3. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

• Agree Agree x 1
  4. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Beste @skywariorx

Wij hebben duidelijk in onze regels staan dat deathtrappen verboden is, helemaal als er zoveel geld om betrokken gaat. Schijnbaar vond jouw vriend het niet zo'n heel leuke grap, want hij is de persoon die een ticket aanmaakte er over. Kan je mij meer uitleggen waarom je besloten hebt de regel te overtreden?

5. skywariorx Woodcutter DRC Player

Beste @Anesitas
    Ik deathtrap vrienden nu voor een week. Normaal lukt het ze on snel te spawnen. Ik en mijn vrienden trollen elkaar nogal vaak. Alleen deze keer bleek dat hij vote. Ik probeerde hem eruit te tpen alleen het was al te laat. Daarom raakte mijn vriend een beetje pissed en ik wou het vergoeden. Maar voor dat de tijd er kwam was ik al gebanned. De reden waarom ik dit deed is omdat we vaak met een paar andere vrienden in een skype gesprek gaan en dan 1 iemand in specifiek trollen. Als dat is gedaan voegen we hem vaak toe en lachen we allemaal. Hij maakte de ticket voordat hij in het skype gesprek zat en daarna konden we lachen. Maar ik was geband. Ik zou het daarom erg waarderen als je mij kan unbannen.

• Like Like x 1
  6. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Beste Skywariorx,

Ik heb de ticket een kwartier open gehouden, hoe heb je dan geen tijd om iets te ondernemen?

7. skywariorx Woodcutter DRC Player

Beste @Anesitas

Hij nam niet op op skype. Hij kwam pas later online toen hij wat tegen mij wou zeggen. Technisch gezien kwam hij pas online toen ik was gebanned.

Last edited: Feb 20, 2015
    • Like Like x 1
  8. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Technisch gezien heeft hij gewoon een een ticket aangemaakt dus mag je je straf uitzitten.
    Ik ga je ban omzetten in een tempban met ingang van zondag van een totale periode van 2 weken.

9. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Topic closed
    ban omgezet naar tempban

Last edited by a moderator: Feb 23, 2015
    • Funny Funny x 2
    • Agree Agree x 1
Thread Status:
Not open for further replies.