Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by kfkgn, Mar 21, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kfkgn Newbie DRC Player

hallo DRC,
    Ik wil een unban aanvragen. Wat ik heb gedaan weet ik niet, als ik de server in wil staat er for schelden. Ik weet dat een paar vrienden van mij me mc wachtwoord hebben misschien hebben hun mijn account 'gehackt' en gescholden op deze server. mijn Minecraftnaam is haveswagboy.

groetjes brian

2. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Je bent banned door @nobody4life en dus zal hij je unban behandelen. Terwijl je op hem wacht, kan je alvast de volgende vraag beantwoorden: Je hebt al 4 maanden een ban, waarom vraag je nu pas een unban aan?

• Agree Agree x 2
  3. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Zoals anesitas al vroeg, waarom pas nu een unban. En hoe weten we dat je niet opnieuw scheld. Want het vriendje die mn account hackt is wat te betwijfelen.

• Agree Agree x 1
  4. kfkgn Newbie DRC Player

waarom ik het nu pas vraag? omdat ik niet wist dat je een unban kon aanvragen.(Dat zie je ook aan waanneer ik lid ben geworden) Hoe weten julliw dat ik niet weer ga schelden? daarvoor was ik een hele active speler die niet scheld. In het echte leven scheld ik ook niet.

Last edited: Mar 22, 2015
  5. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Omdat je al lang banned bent zal ik je unbannen. Zorg wel dat het niet opnieuw gebeurd want dan zal je er niet zo makkelijk vanaf komen.

Topic Closed
    Speler unbanned

Thread Status:
Not open for further replies.