Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Timm789, Jan 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Timm789 Coal Miner DRC Veteran

Hee ik(Sponsor+) Ben gebant voor deathtrappen

Ik heb er echt heel veel spijt van ik heb het 3x gedaan..

Het spijt me echt heel heel erg en ik zal het dan ook never nooit meer doen!
    Maar ik zit elke dag op jullie server dus ik zou heel graag een unban willen! Ik weet dat ik dit miscchien niet vandaag meer kan krijgen maar ik wil het wel heel erg graag!

Greetz
    -Timm789(Sponsor+)

2. Timm789 Coal Miner DRC Veteran

Nee mag me rank alsjeblieft blijven ik heb echt heel veel spijt!

3. Timm789 Coal Miner DRC Veteran

En het klopt allemaal wat je zegt maar ik zat ook mn broertje vaak te tpheren als troll dus dat scheeld weer 1 pagina..

4. Timm789 Coal Miner DRC Veteran

Echt ik smeek het om een unban te krijgen! Kunnen jullie er niet voor zorgen dat ik niet meer /tphere kan doen?

5. Timm789 Coal Miner DRC Veteran

Oh oke, Nee dat was niet deathtrappen maar gewoon naar random plaatsen tpen.
    En sowieso ik ben gewoon een beetje van slag dat ik gebant ben dus daarom wil ik zo snel mogenlijk weer geUnband worden want het is de enige server waar ik echt 'lol' mee heb..

6. Brammes Guest

Door jou gedrag en acties worden mensen geteleporteerd, gaan dood waarna jij zijn/haar spullen afpakt...
    Ik kan daar de "lol" niet van inzien. Niemand zou het leuk vinden om zo beroofd te worden, jij ook niet denk ik..

• Like Like x 1
  7. Timm789 Coal Miner DRC Veteran

Ik bedoel dat ik niet bij mn broertje aan het deathtrappen was! Maar die was ik random aan het tpen..

8. Timm789 Coal Miner DRC Veteran

Kunnen jullie mij nog niet 1 kans geven, Als ik dan gebant word mag je alles afpakken! (Mn huis mn rank enz.) Ik wil zo graag weer spelen!

9. Timm789 Coal Miner DRC Veteran

Kunnen jullie de ban omzetten naar een temp-ban van 2/3 weken? Daar zou je me heel blij mee maken! (:

10. Timm789 Coal Miner DRC Veteran

Sorry dat ik spam en ik begrijp dat jullie het druk hebben met het stukje 'Unban' Forum maar ik zit nu al best lang te wachten en ik zou graag antwoord krijgen! bedankt!

11. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Beste Timm,

we gaan je terugzetten naar golden donator als straf en je krijgt een ban van 4 weken. Daarna ben je weer welkom. We pakken geen huizen van je af of spullen, maar reken er op dat we je heel goed gaan volgen en je je geen misstap kunt veroorloven. Lees de regels dus maar eens goed nog een keer of 10 door.

vr gr
    koolmees71

Thread Status:
Not open for further replies.