Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Rick de Graaf, Nov 2, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rick de Graaf Newbie DRC Player

*Minecraft naam:Trolo1000
    *Wat heb je gedaan:ban door vast heal
    Wie heeft je geband: AutoBan Denk ik
    Bewijs: (Screenshots, Video's)
    ik vind dit raar want ik gebruik NOOIT hacks en omdat ik optifine heb en een slechte internet .
    mijn optifne glithst soms en minecraft doet soms raar .
    en het zou raar zijn als ik het zou gebruiken want ik heb gedoneerd .
    op survival sponsor.

Attached Files:

Last edited: Nov 2, 2014
    • Agree Agree x 2
  2. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Je bent net gebant door mij, je zegt dat je niet hackt maar wat is dit dan?:
    trolo1000 fastheal.png

Ik gaf je eerst een kick met: hacks off or ban. je kwam direct terug dus ik begon te testen, ik schoot met een boog op je en kreeg bijna direct een fastheal melding van je. Het heeft niets te maken met lag. Het was overduidelijk hacken, dus kom maar het echte verhaal.

• Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  3. Rick de Graaf Newbie DRC Player

dit is het echte verhaal als je me niet gelooft maar dit overkomt me ook op andere servers (meesten zeggen het zelfdendus ik ben al voorzichtig en ben ook aan het sparen voor een nieuwe pc om dit te voorkomen .
    Er zijn 3 redenen waarom ik niet hack
    ten eersten ik heb gedoneerd op survival het zal dom zijn als ik hacks zou gebruiken .
    ten tweede ik speel minecraft al sinds 1.7 Beta en werk al op meerderen server me om hackers er af te halen .
    (ik heb er zoon hekel aan als ik merk dat er een hackers is dat receord en report
    ten derde mijn pc doet al raar ik heb een acer van 2008 ik heb veel verstand van computer maar ik sta soms versteld wat hij soms
    doet .

ps: ik zat met een groep in teamspeak en vraag maar aan hun zij zullen ook zeggen dat ik geen hacks gebruik

• Agree Agree x 2
  4. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Zoals ik al zei, lag heeft hier niks mee te maken. want waarom kun jij dan op spawn staan zonder meldingen en vlak nadat je gehit word ineens wel? Ikzelf gebruik ook optifine, ik heb nooit meldingen gekregen van mezelf. Ik ban nooit mensen zonder dat ik 100% zeker weet dat ze hacken. Ik ben er ook van overtuigt dat je hackt.

Door het te blijven ontkennen maak je het steeds moeilijk voor jezelf, en duurt je unban alleen maar langer.

• Agree Agree x 1
  5. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Fastheal is een melding die we krijgen als iemand een mod/hackclient gebruikt die er voor zorgt dat je hartjes sneller terugkeren.
    De hack op zich werkt normaal niet (je krijgt niet sneller hartjes terug), maar onze NCP laat wel weten dat je een mod actief hebt die het probeert. Als het aan de lag zou liggen, dan kreeg TheGooseBumpers wel een andere melding.

6. Rick de Graaf Newbie DRC Player

ik heb niet gezegd dat ik lag met optifine want optifine zorgt er voor dat ik niet lag .
    Maar ik crash soms met de raarste errors die ik niet ken als ik op een server speel met plugins .
    (en geloof me als ik zeg dat een helen hoop errors heb gehad Sins 1.7beta.
    maar als je me niet gelooft met wat ik zeg kan ik niks aan doen om je van gedachten te veranderen .
    MAAR dan wil ik wel mijn geld terug .
    of er word een afspraak gemaakt dat ik geen op meer gebruik om ook geen argwaan te trekken
    --- This message was merged, Nov 3, 2014 ---
    en al zou ik hacker en het zeggen dat ik dat doe dan wat ik niet heb gedaan zou ik toch geen unban hebben gekregen

7. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

99% van de servers hebben plugins. Die crash heeft daar heel misschien wel mee te maken, maar die crash heeft niks te maken met de melding die de bovenstaande moderators krijgen.
    Je hebt de volgende voorwaarden geaccepteerd bij het doneren:
    -DRC isn't responsible for payment problems and the donation is not refundable in any case. Even with a ban, there is no refund possible.

-Donations won't be transferred from account to account, once you have donated for an account, you can't transfer the donation to another account.

-It's forbidden to help other non-donator members with your donator-permissions or make money with your permissions. If you do do this, you can risk a ban or demote.

-Remember you are donating for the well-being of the server and NOT for the permissions.

-Please keep in mind that DRC has the right to change permissions at any time.
    Plaats hier dan eens een recent topic waar iemand die hackt geen unban/omzetting in een tijdelijke ban heeft gekregen?​

• Agree Agree x 4
    • Like Like x 2
    • Winner Winner x 2
  8. Rick de Graaf Newbie DRC Player

een vriend heeft ook wat te zeggen als hij mag reageren zijn ign MeMatty

9. MeMatty Event Team Event Team

Ik weet heel goed dat ik eigenlijk niet mag reageren, maar ik wil toch heel graag wat zeggen om iets te verduidelijken.
    Ik ben helemaal eens met Jelle, dat ten eerste.
    Alleen ik weet dat trolo zijn computer laatst kapot is gegaan en daardoor dus een hele oude computer is gaan gebruiken.
    En ik denk dat het niet ligt aan optifine.
    Het ligt denk ik juist aan het totaal laggen van zijn minecraft.
    Ik hoop dat dit wat verduidelijkt.
    Ik wil graag dat ik niet te veel meegesleurd word aan deze situatie, want ik probeer alleen mijn vriend te verdedigen. (Advocaat :P)

Mvg. MeMatty a.k.a. Matthijs

• Agree Agree x 3
  10. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Zoals ik al had gezegt, deze melding ligt NIET aan lag of slechte pc. waarom kan hij op spawn staan terwijl ik niks binnen krijg, de lucht in springen terwijl ik niks binnen krijg, gehit worden en 1 seconde later krijg ik fastheal meldingen. Het was OVERDUIDELIJK fastheal.

lees dit even door: http://drcnetwork.nl/threads/unban-sparky_xx.7565/#post-75639

Zelfde verhaal als hier, wij (het DRC stafteam) band NIEMAND zonder reden, en ook jij bent hier geen uitzondering op.

Last edited: Nov 4, 2014
    • Like Like x 7
  11. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Gebruiker is niet meer gezien sinds laatste bericht.
    Reageren binnen 3 dagen of ik sluit dit topic.

• Like Like x 1
  12. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

#slotje

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.