Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Suite, Mar 26, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suite Woodcutter DRC Player

*Minecraft naam: Snorlex
    *Wat heb je gedaan: Een deathtrap gemaakt.
    Wie heeft je geband: Is te lang geleden.

Beste Dutchrastacraft,

Ik ben heel erg lang geleden ( een jaartje denk ik) geband wegens het maken van een deathtrap. Dit is niet toegestaan, en dat wist ik toen ook wel. Wat ik had gedaan was gewoon een klein gebouwtje maken en dan een redstone machine erin verwerken. Toen ging ik dus lekker trappen en aangezien ik de allerhoogste rank had, kon ik gewoon tphere doen en iedereen trappen. Nu ik eens terug kijk op mijn daad vindt ik het echt verschrikkelijk zonde. 1. Van mijn geld die ik in dutchrastacraft heb gestoken (50,- dacht ik). 2. Het is een hele en goede server die altijd gezellig is. 3. Ik snap niet wat er in mij op kwam om dit te doen. Ik vraag daarom willen jullie mij alsjeblieft un-ipbannen? Ik ga dit nooit en nooit meer doen. Ik heb zeker weten van mijn fouten geleerd en wil gewoon weer zo graag drc spelen, met al mijn vrienden. En aangezien mijn broertje ook op drc speelt maar door de ip-ban hij er ok niet meer op kan... dat vindt ik ook zo zielig voor hem. Ik weet overigens niet meer mijn email voor op de site... Als je trouwens geband bent, en je wordt geunbanned raak je dan ook je rank kwijt? Anders heb ik namelijk nog steeds de hoogste rank (volgens mij als er geen nieuwe bij zijn) en dat zou ik wel heel tof van jullie vinden. Ook zonder dat ik mijn rank heb ik zou ik weer zoooo graag drc spelen!

Groetjes Snorlex

2. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Expires in:Never
    Banned by: @JelleDRC
    Banned at:13th July 2013 04:40:17 PM

3. Suite Woodcutter DRC Player

Ik weet dat hij niet verloopt anders zou ik nu allang weer erop kunnen want dan was het een temp ban... Maar de vraag is of ik svp unbanned kan worden. Drc betekent zoveel voor me en ik heb een lange tijd geen minecraft meer gespeelt. Nu ik het weer wil gaan spelen wil ik graag weer op de allerbeste server die er is.

4. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Ik zal het even navragen. De ban reden die je daarboven vermeldt klopt niet en die in het ban systeem zegt: "Je bent te ver gegaan".

Ik leid hieruit dus af dat je liegt. Er zijn nog meer dingen gebeurd dan alleen deathtrappen.

• Like Like x 1
  5. Suite Woodcutter DRC Player

1. Vroeger gebruikte ik inderdaad nodus. Maar dat is echt 1 jaar terug en ik gebruik dat allang niet meer! Ik ben al bijna 10 maanden nodus-vrij... 2. Ik snap niet wat je bedoeld met je bent te ver gegaan? Dus jij denkt dat ik lieg over het deathtrappen?

Thread Status:
Not open for further replies.