Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by euan, Apr 18, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. euan Newbie DRC Player

*Minecraft naam: Itz_Euan
    *Wat heb je gedaan: er staat dat ik gecheat hebt maar ik heb volgens mij niks fout gedaan
    Wie heeft je geband: @nobody4life
    Bewijs: (Screenshots, Video's) hier is een foto http://imgur.com/rMO5ihT

extra : ik heb volgens mij niks verkeerd gedaan ik zat wat te pvp'en en ik weet niet waarom ik geband ben

Last edited by a moderator: Apr 18, 2014
  2. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Dag Itz_Euan

Als je niet hackt waarom werden wij dan volgespamd door onze anticheat dat jij veel te snel leven bij krijgt. En ook mag je mij eens uitleggen hoe je je extreme hit speed om meerdere personen tegelijk verklaart. Het feit dat je niks fout hebt gedaan weten we beiden dat dat niet klopt.

3. euan Newbie DRC Player

laat mij het uitleggen mijn broer speelt op hetzelfde account als mij en hij heeft denk ik waarschijnlijk op mijn account gespeeld en ik weet dat hij een client of hoe dat ook heet heeft dus ik heb niks verkeerds gedaan ik heb mijn broer ook gestraft en mijn moeder zij dat hij het nooit meer moet doen omdat het mijn favoriete server is sorry ik heb ook mijn wachtwoord van mijn minecraft veranderd en hij mag er niet meer achter sorry dit is de beste server die er is

@nobody4life plzzz unban me

4. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Beste Itz_Euan

Je bent zelf verantwoordelijk voor wie er op je account speelt. Hetgeen wat er gebeurd is lachen wij niet mee.
    Je krijgt nog een 2de kans maar je bent zeker geband voor 6 weken. Na die 6 weken mag je op het forum opnieuw een topic maken voor een unban.

Topic mag gesloten worden.
    Speler nieuwe kans binnen 6 weken.

Thread Status:
Not open for further replies.