Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by marcopascal, Oct 30, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marcopascal Woodcutter DRC Veteran

Minecraft naam: marcopascal
    Wat heb je gedaan: tools op aanvraag ge-enchant
    Wie heeft je gebant: geen idee

ik ben zaterdag gebant omdat ze zeggen dat ik dingen heb verkocht waar ik /enchant op heb gedaan. ik geef toe ik heb deze cheat gebruikt maar op verzoek van stifto, stifto vroeg mij of ik deze tools voor hem wou enchanten en wou er zelf voor betalen. ik heb ja gezegd en heb deze tools voor hem ge-enchant. 2 minuten na de bataling ben ik gebant voor 3 dagen maar ben nog steeds gebant. hierbij vraag ik of iemand van de staff mij wil unbannen.

mvg marcopascal

2. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Je zal meer informatie ontvangen van Maxuseant maar dit kan ik je alvast tonen:

• Like Like x 1
  3. mcplyar Newbie DRC Player

hoe moet je een forum beginnen ik ben namelijk gebant terwijl ik nooit scheld op de server

4. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

5. marcopascal Woodcutter DRC Veteran

oke ik geef Maxuseant deels wel gelijk maar ook geen gelijk. ik geef wel toe dat ik er een paar (3 á 4) uit mezelf al heb ge-enchant met unbreaking 3 maar toen hij zij dat hij mij in de chat heeft horen roepen "Wie bows kopen met enkel unbreaking III?" klop niet omdat ik alleen de niet ge-enchante bows ging verkopen maar toen stifto naar mij tp-de vroeg hij mij of ik de andere ook voor hem wou enchanten met unbreaking 3 en toen heb ik ja gezegt en heb ze voor hem ge-enchant met unbreaking 3.

mvg marcopascal
    P.S. ik vind het persoonlijk niet eerlijk dat alleen ik ben geband want een vriend van mij heeft stifto (de persoon die er heeft voor gezorgd dat ik nu geband ben) een tijdje gevolgd en weet dat stifto ook er voor zorgt dat andere drc-spelers geband ik ben 1 van die spelers

6. marcopascal Woodcutter DRC Veteran

oke deze zag ik niet aankomen. maar mijn reacties zijn gewoon zo omdat ik weer in drc wil want het is verslavend ik ''speelde'' elke dag een paar uur omdat ik mij gewoon zo vermaakte. ik weet dat ik een hele tijd moet gaan wachten of dat ik de server uit mijn multiplayer lijst kan gaan halen omdat ik er dan nooit meer in kan maar laat mij please weer in drc en dan BELOOF ik dat ik nooit meer illegale dingen ga doen zoals deze.

mvg. marcopascal
    P.S. in dit bericht spreek ik de WAARHEID!!

Thread Status:
Not open for further replies.