Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Berensoepje, Aug 17, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Berensoepje Hunter DRC Player

Paar dagen geleden heb ik ook een topic geschreven sorry dat ik het nu weer doe maar... ten aller eerste heb ik daar een goede reden voor... 1 Ik kreeg toen te horen van Xcnix dat ik contact op moest leggen met @robinwiel dat had ik dus gedaan paar dagen later nog steedts niks gehoord, dus gister had ik berichtjes gemaakt naar de staff en van jullie heb ik ook niks gehoord dus bij deze maak ik een nieuwe topic voor een unban...
    Mijn naam is Berensoepje
    De reden tot mijn ban is dat ik racistisch was... en dat spijt me, sommige dingen die ik zei waren wel erg... bijv dat ik zei (als geert wilders aan de macht is dat bijna heel den haag leeg is) en (Meer of minder buitenlanders ik zei Minder minder! ) Dat spijt me en nog paar andere dingen... Maar ik wil echt een unban... Zodat ik de leuke server weer kan spelen. En sorry voor de mensen die ik beledigt heb.
    en als ik een kans krijg om weer op DutchRastaCraft te kunnen spelen, zou ik die kans goed gebruiken! :( Aub en dit keer contacteer plz.

2. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Beste beste beste Berensoepje,

Ik heb geen enkele melding ontvangen van een conversatie. Ik weet niet hoe je deze hebt gemaakt, maar daar is blijkbaar iets misgegaan. Maakt eigenlijk niet uit, dan behandel ik dit topic gewoon publiekelijk.

Ik ben eventjes het archief in gedoken om een selectie te maken van de zinnen die je hebt gezegd (jaja, wij kunnen alles terugkijken).
    Het zijn er wat, dus veel leesplezier.

Nou Berensoepje, volgensmij is het wel duidelijk.
    Ik wens je veel succes in je verdere leven, maar je komt hier toch echt niet meer terug.
    Veel plezier op je andere server.

#Topic gesloten

• Like Like x 5
    • Agree Agree x 3
    • Winner Winner x 2
Thread Status:
Not open for further replies.