Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Ax0nn, Jan 1, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ax0nn Newbie DRC Player

*Minecraft naam: denderijck1994
    *Wat heb je gedaan: griefen: blokken plaatsen
    *Wie heeft je gebant: geen idee

ik heb geen idee waar ik gegriefed zou hebben ,behalve dan bij de glazen constructie waar ik een beetje dirt heb ingezet, maar men is waarschijnlijk vergeten te vermelden dat die glazen tunnel wel in het midden van mijn grot/mijn stond. Als men dit had gevraagd had ik ze zonder problemen toegelaten, maar ik kom ineens mijn grot/mijn binnen en daar staat ineens een glazen kooi. Ik geef toe dat het niet de beste reactie was, maar iedereen die mijn grot ziet weet hoelang het geduurt heeft voor ik dat uitgemijned had. Ik vraag jullie nu dus met alle respect dat een 7 dage ban voor zoiets toch wel zwaar is.
    Nog is mijn welgemeende excuses voor te overreageren en ik hoop dat we snel tot een oplossing kunnen komen

2. Wender Nether Explorer DRC Veteran

Als het goed is, Als je probeert te inloggen, Staat er een reden + een naam,
    Zou je dat nog even kunnen vermelden ?
    Dan komen we al verder.

-Mvg

3. Ax0nn Newbie DRC Player

nee er staat geen naam, alleen hoelang ik gebanned ben en de reden waarom

4. IxDOPExI Nether Explorer DRC Veteran

dit heb ik kunnen vinden:
    Expires in: 6 Days, 10 Hours, 31 Minutes, 52 Seconds
    Banned by: koolmees71
    Banned at: 1st January 2013 01:50:44 AM
    Reason: griefen blokken plaatsen

5. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Beste Axonn,
    Als ik een melding krijg dat iemand glas in een mijn heeft geplaatst zal ik daar serieus naar kijken. Als je echter zelf voor rechter gaat spelen en ingangen blokkeert uit frustratie hebben wij daar als straf 7 dagen ban voor. Een mijn is voor iedereen toegankelijk en dus niet van iemand, tenzij jij het hebt afgeschermd voor anderen.
    Ik zal morgen de situatie bekijken en dan besluiten of de 7 dagen omgezet wordt in 3 dagen indien het duidelijk was voor de glasblokkenplaatser dat dit jouw mijn was.

Je hoort nog van me.

Vr Gr.
    Koolmees71

6. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Hoi Axonn,
    Ik heb de screenshots bekeken en zie wat je bedoelt. Toch is het zo dat er geen sporen zijn dat deze ruimte van jouw is al is hij wel als een soort kamer uitgemijnd. Ik zie ook dat je de ingang hebt vrijgelaten.
    Ik vind het niet kunnen wat je gedaan hebt, maar je ziet in dat dit een overreactie is. Ik zet je ban om naar een ban van 2 dagen. Dat wil zeggen dat je er morgen weer op kan.

Vr. Gr.
    Koolmees71

[slotje morgen komt speler terug]

7. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

#slotje [persoon krijgt unban]

Thread Status:
Not open for further replies.