Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by AzulicaPVP, Jul 16, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AzulicaPVP Newbie DRC Player

*Minecraft naam: AzulicaPVP
    *Wat heb je gedaan: Schelden met kkr
    Wie heeft je geband: Anestia

Ik zou graag unbanned willen worden omdat ik ten eerste gewoon niet eerlijk vind omdat ik werd ingediend door kasperm10 die alleen laat zien wat ik heb gedaan maar helemaal niets laat zien wat hij allemaal heeft gedaan om mij uit te lokken ten tweede heb ik over de klachten gekeken in de forums overal waar ik kijk naar iemand die word aangegeven voor schelden krijgt eerst een temp ban of een waarschuwing maar ik kreeg meteen een perm ban terwijl dit de eerste keer is dat ik wat heb gedaan.

2. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Je hebt gescholden met kanker, waarom vind je dat normaal en een unban waard?

• Like Like x 1
  3. AzulicaPVP Newbie DRC Player

nou ik vind het niet normaal maar kasper10m die heeft had het wel verdiend nadat wat hij allemaal had gedaan maar dat laat hij niet zien en ik vind het unban waardig omdat de rest die heeft gescholden eerst een waarschuwing of temp ban kreeg maar ik werd meteen eorm ban

4. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Tja.. Helaas ben ik het niet met je eens dat als iemand vervelend is, dat die het dan verdient om ziektes naar zijn hoofd te krijgen. Omdat je je fout duidelijk niet inziet ga ik je unban dan ook afwijzen.

Probeer het over een paar weken nogmaals, over een week of 6 ofzo.
    #unban rejected
    #topic closed

• Like Like x 4
    • Funny Funny x 2
Thread Status:
Not open for further replies.