Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Konings1991, Jun 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Konings1991 Gold Miner DRC Veteran

Minecraft naam: Konings1991
    Wat heb je gedaan: Ik niks maar PDDnos wel
    Wie heeft je gebant: Onbekend
    Bewijs: Geen misschien een oude chat-log
    IP waar het over gaat: 82.173.127.209

Geachte,
    Ik kom net bij mijn maatje thuis en ik kan hier niet spelen omdat zijn ip gebanned is vanwege schelden. Ik vind het raar dat alle gebruikers op een IP-adres pech hebben als 1tje het verknalt..

De naam van degene die schelden op de chat woont niet eens hier dus hij naait zijn eigen maatje. Degene die gescholden heeft kan nu thuis alsnog online dus jullie hebben niks gewonnen..

PDDNos is de naam van de schelder. Ik zie graag dat hij een Username Ban krijgt in plaats van een IP-ban waar ik nu last van heb terwijl ik niet zo ben!!

Met Vriendelijke Groet,
    Konings1991

PS. De eigenaar van de IP speelt geen minecraft en PDDNos is hier niet welkom

2. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Hoi Konings,

Ik snap het verhaal niet helemaal.
    http://dutchrastacraft.nl/index.php?threads/vervelend-broertje.2493/#post-31775
    Dit is het verhaal rond de ban van PDDNOS. Nu begrijp ik dat jij een ipban hebt vanwege zijn ban? Dat snap ik niet.
    Als dat wat jij zegt klopt, dan heeft hij dus bij jouw thuis gevloekt (zelf) en dus niet thuis zijn broertje.

Heb je enig bewijs dat me kan besluiten om dit teru te draaien?

Groetn,
    Koolmees

3. Konings1991 Gold Miner DRC Veteran

Oke, om duidelijk te zijn ik heb geen ip-ban maar een maat van mij waar wij wel eens online spelen heeft de IP-ban. En pddnos was op dat moment hier bij onze maat aan het spelen en het vloeken. en nee ik kan idd niet bewijzen dat het vervelende broertjes verhaal onzin is maar het is wel zo.

En uit de link lees ik dat PDDnos al geunbanned was dus vraag ik me af waarom dat deze ip:82.173.127.209 nog steed geblokeerd is?

4. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Ok, ik zal dat ip checken en als alles in orde is het unbannen.

Grz,

Koolmees

5. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Unbanned.

Thread Status:
Not open for further replies.