Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Bashouse, Jan 27, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bashouse Newbie DRC Veteran

Minecraft naam:Bashouse
    *Wat heb je gedaan:ik zat in de server te spelen rustig ik had net me huis af en dacht ik ga nu me kamers maken met een vriend dus was aan het bouwen en toen begon hij me te irriteren allemaal dingen neer zetten dat ik vast zat dus ik wat boos dus ik drukte op me toetsebord random krkrrkrrrrrr oop Dus iedereen denk dat ik scheld maar dat was helemaal niet zo aangezien dat ik een jaar op deze server zit en niks verkeerd doe en donateur ben vind ik dit wel een beetje onzin maar het zijn jullie regels maar ik hoop dat deze topic jullie van gedachte kan veranderen en me unban kunne geven
    Wie heeft je geband: Indien bekend noem mod/admin/owner met @ ervoor ik ben geband door een test mod robinwiel of die andere mod
    Bewijs: (Screenshots, Video's)ik heb geen bewijs kunne maken omdat ik er over wilde praten maar toen had ik al weer ban dus ik had niet kunne uitleggen wat ik deeed

Mvg Bas Groenen
    ps bedankt voor uw moeite:confused:

2. hijden Redstone Miner DRC Veteran

1. xcinix zal je verder helpen.
    2. verklareing hiervoor ?

• Like Like x 1
  3. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Hoi Bas,

Ik heb je geband vanwege het schelden. Als ik random op mijn toetsenbord druk dan krijg ik allemaal verschillende letters.
    Het is dus wel heel toevallig dat jij die letters van die ziekte krijgt.
    Zoals hijden al zei: wat is je verklaring daarvoor?

mvg xcinix

• Like Like x 1
  4. Bashouse Newbie DRC Veteran

Maar is Schelde helemaal niet als ik Schelde zij ik het helewoord wel maar ik schold egt niet dus als ik krrrkkkkrrrkkr typ is het gelijk een van de grootste misdaden terwijl ik helemaal niet bedoelde wat ik zij jullie denken dat ik met een ziekte schold maar das niet zo en ik luister egt altijd en nu zeg ik iets wat geneens in de buurt komt van een ziekte dus ik zou graag bewijs willen hebben van wat ik zij zodatjullie kunne bewijzen dat ik scheld ik hoop dat jullie reageeren snel en dat we uiteindelijk een oplossing kunne vinden voor dit dilemma Mvg bas robinwiel xcinix hijden

5. hijden Redstone Miner DRC Veteran

kijk screenshot in mijn post.

6. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Je kan er niet om heen dat je schold. Je kan niet random die letters typen. Stel er hadden alleen K's gestaan dan was het nog om te betwisten. Sommige mensen gebruiken dat als okee okee, maar bij jou staan er R's op de goede plaats en dat 'op' erachter doet het er nog meer op lijken.

7. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

al ben ik het met de moderators eens, we gaan eens kijken hoe je bent als je een tweede kans krijgt.
    Elke misstap is nu een perm ban.

succes

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.