Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Joey / JPCore, Feb 26, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joey / JPCore Builder Builder

Hey staff

Dit is niet de normale manier van unbans maar dit is me ing. gevraagd via een vriend via Skype.
    Bloedbaard was betrokken bij de Duplicatie glitch van rails bij @Producer & @spooky321 , hij wilt bij deze een unban aanvragen en ik zal hem helpen want hij kent dit systeem niet en wilt een snelle unban.
    PS.: dit is een heel domme fout dus ik wil AUB geen dumps/of andere ratings, dit gaat niet over mij, ik wil dit liever ook niet doen.

UNBAN:

[*]Naam: Bloedbaard
    [*]Reden van ban: Verzwijgen van glitch.
    [*]Tijd en datum: Ik heb geen idee wanneer dit is gebeurd , kijk de topic van Spooky en Producer.
    [*]Wie heeft je gebanned? Als een Mod en of Admin zich kan laten horen zou fijn zijn, bleodbaard weet niet wie hem gestraft heeft.
    [*]Bewijs: Kijk topic van Spooky & Producer , bloedbaard zijn naam zal er bij staan.

Zeker bedankt voor het lezen, ik heb hem verteld hoe het afliep met de andere 2, en succes met Bloedbaard.
    Ik zal proberen via zijn naam verder te gaan, of hem aan een forum account te helpen komen.
    -Joey & Bloedbaard.
    --- This message was merged, Feb 26, 2015 ---

Last edited: Feb 26, 2015
    • Friendly Friendly x 6
    • Like Like x 1
    • Funny Funny x 1
  2. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Hey Joey en bloedbaard,

Ik schrijf dit maar meteen alsof bloedbaard deze topic heeft gemaakt. erg aardig van je Joey om dit te doen.

De reden dat ik je een IPban heb gegeven is dat ik van jou zeker wist dat dit verboden was. Je hebt het zelfs nog tegen producer gezegd en al een keer eerder tegen mij over een andere persoon. Ik was dan ook stomverbaasd dat je gewoon achter dat ding ging staan. Ik heb ook jouw nog 10 minuten de tijd gegeven, ik dacht dat je wel zou stoppen. Dat gebeurde niet helaas.
    Graag hoor ik je verhaal en waarom je dit deed, maar ook hoe je dit in de toekomst gaat vermijden.

• Friendly Friendly x 2
    • Like Like x 1
  3. Joey / JPCore Builder Builder

Bedankt voor je antwoord ik zal zo snel mogelijk bloedbaard informeren voor zijn woord te horen, en natuurlijk een forum account aan te maken!
    -Joey&Bloedbaard!
    --- This message was merged, Feb 27, 2015 ---
    Zo, zijn vriend is samen met Bloedbaard(Skype) ing. gekomen ik heb hem verder ondervraagd en de antwoorden opgehaald.
    Even om iets op te heldere, bloedbaard mag nog geen Forum account omdat hij geen gepaste leeftijd heeft, en dit waarschijnlijk ook niet mag van zijn ouders.

Ik heb hem net gezegd dat het verzwijgen van deze leuke duplicator bijna erger is dan het zelf hebben, en ook enorm strafbaar is.
    Dit is wat ik heb kunnen krijgen.

Bloedbaard wou en mocht @Producer niet verklikken, misschien kreeg hij dan ook een enorme lading rails, geen idee.
    Ik vroeg hem ook of je dit in de toekomst zal herhalen. Hij heeft uit zijn fouten geleerd, en zal ingrijpen wanneer nodig.

Dit zijn je antwoorden op jou vragen @koolmees71 hopelijk ben je er wat mee :)

-Joey&Bloedbaard

Last edited: Feb 27, 2015
    • Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  4. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Ik zal zijn IPban omzetten in een tempban van 4 weken vanaf nu.
    Hij mag niet op DRC komen die 4 weken, want dan zit hij meer in de problemen.

topic closed

• Agree Agree x 1
  5. Joey / JPCore Builder Builder

Top besluit van je, ik zal hem het 'goede' nieuws eens gauw gaan vertellen ;)
    Topic mag gesloten worden, bedankt voor de tijd!

• Like Like x 6
    • Friendly Friendly x 1
Thread Status:
Not open for further replies.