Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Sander de Baas, Feb 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sander de Baas Newbie DRC Player

Hallo DutchRastaCraft,

Ik ben op jullie server gebanned. Ik zou graag de chatlog willen zien waarvoor. Want er staat dat ik reclame heb gemaakt. Ik denk dat dat inderdaad het geval is, maar voor mijn ervaring was die reclame gering. Dus als jullie even zouden willen kijken en het hier laten zien dan kunnen we even discussieren om te overwegen mij weer tot de server toe te staan.

alvast bedankt voor het lezen.

Sander de Baas (DutchRastaCraftnaam), Blood_Sentinel (Minecraftnaam)

2. Sander de Baas Newbie DRC Player

Oh ja... Een kleine toevoeging: Die server waar ik dan reclame voor heb gemaakt bestaat niet eens meer.

3. Boins Gold Miner DRC Veteran

Hallo,

Je werd gebanned op 25 oktober 2013. Is er een speciale reden waarom je meer dan 3maanden later een unban topic aanmaakt ?

Greetings

Boins

4. Sander de Baas Newbie DRC Player

Beste,

Mijn vrienden zijn op het moment erg veel bezig op jullie server. Ik zou dat graag met hun doen, maar door de ban lukt dat niet. Daarom zou ik graag een unban willen.

5. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

wat denk je, ik ga maar eens om chatlogs vragen, zodat ze het niet meer weten? Naar jouw mening was het niet zo erg?? Dan kunnen we even discussiëren????
    Ik ben niet gediend van dit soort acties. Als je na maanden hierachter komt "omdat je vrienden hier spelen", dan hoeft het voor mij niet meer.

geen unban

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.