Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by BURPi, Feb 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BURPi Newbie DRC Player

Gegroet mensen,

Hierbij vraag ik, BURPi, een unban aan.

*Minecraft naam: BURPi
    *Wat heb je gedaan: Ik heb een ziekte als stopwoord gebruikt
    Wie heeft je geband: Ik denk dat robinwiel me geband heeft maar JelleDRC was ook online
    Bewijs: Degene die me geband heeft had een chat log waarin stond dat ik uitschold met een ziekte.

Ik heb echt heel veel spijt dat ik met een ziekte heb uitgescholden, het was niet mijn bedoeling om mensen te kwetsen. Ik heb alle respect voor mensen die familie leden of vrienden hebben die eraan zijn gestorven. Ik speel elke dag op deze server en ik vote ook bijna elke dag op elke site. Ik zou het heel fijn vinden als ik een unban zou krijgen en ik heb het schelden inmiddels al afgeleerd (grote les geleerd). Dank u allemaal wel

Met vriendelijke groet,
    BURPi

2. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Beste BURPi,

Het klopt dat ik je gebanned heb, we hebben er gisteren ook nog even gepraat op de server.
    Ik snap alleen waarom je het toch doet als je zegt dat je respect hebt voor de mensen die eraan lijden.
    Helaas kom je hier niet ongestraft mee weg.
    Ik ga nog even over je straf nadenken, maar ga alvast maar uit van een aardige tempban.

3. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Beste BURPi,

Ik had gisteravond alleen even snel gekeken naar de dag ervoor.
    Ik heb nog even een nieuwe zoekopdracht gedaan en ben nog wat tegengekomen.
    Ik ben er voor mezelf nu wel eigenlijk uit dat jij geen unban gaat krijgen.
    Wil je nog een reactie geven op het feit dat je mensen hebt uitgescholden, de server hebt uitgescholden en het gewoon hebt lopen zeggen?

• Like Like x 3
  4. BURPi Newbie DRC Player

Hallo,
    Zoals ik al zei ik heb spijt. Ik was een beetje melig en ik zei hele domme dingen. Wat ik over de server zei was natuurlijk niet waar. Ik speel namelijk elke dag en ik heb samen met mijn vrienden een best groot huis gemaakt waar ik best trots op ben :D. Ik zou heel graag een unban willen ik ga nooit meer met ziektes schelden. Als ik geen unban krijg kan de straf dan tenminste tijdelijk zijn ? Ik leef namelijk in een internaat en er zijn geen andere spellen op de pc's dan minecraft en ik heb echt geen zin om weer helemaal opnieuw te beginnen in een andere server. Nogmaals sorry voor alles en fijne dag nog.

M.V.G.
    BURPi.

5. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Beste BURPi,

Ik geloof dat je er echt spijt van hebt en respectvol bent.
    Helaas kan dit niet ongestraft gaan en daarom ga ik je perm-ban omzetten in een ban van drie weken.
    Begrijp:
    • Een unban gebeurt niet vaak bij het schelden met een ziekte, dus wees blij met je kans
    • Je mag niet met een ander account online komen op dat IP, die 'fafa' mag dus ook niet online komen. Wij kunnen namelijk niet controleren of jij dit bent of een vriend.
    • Na de drie weken zal je in de gaten gehouden worden. Als je dan nog een keer gepakt wordt, zit een unban er niet meer in. Zorg ervoor dat niemand op jouw account kan komen, we zullen het niet geloven als er nog een keer op jouw account wordt gescholden, 'maar dat het dan een vriend van je was'.

#Topic closed
    #Ban omgezet in tempban van 3 weken

6. Boins Gold Miner DRC Veteran

Hallo,

Ik heb zojuist je IP gebanned. Nog geen paar uur nadat Moderator @robinwiel je zei niet meer in te loggen met die fafa, ben je online met een andere account. Je kan niet zeggen dat het iemand anders is, want de ene logt uit, en de andere komt erin.

accounts: furkann70, fafa70, mete1980, swekker41, swakker41 zijn dus niet welkom op de server. Ook zal ik aan @robinwiel vragen je ban te verlengen of permanent te maken.

Het excuus dat het allemaal andere mensen zijn ga ik niet geloven.

Greetings

Boins

7. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Tempban omgezet in permanente IP-ban.
    Je hebt het zelf verpest voor de andere mensen op het internaat.

#Topic closed
    #Speler niet unbanned

• Like Like x 2
Thread Status:
Not open for further replies.