Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by CharizardPlayz, Dec 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. CharizardPlayz Woodcutter DRC Veteran

Nick:CharizardPlayz

observação:estou postando outro pois nao sei apagar meu unban

Oi estou aqui denovo a pedido de um amigo,bom como devem saber sou Brasileiro e to usando o google tradutor se tiver algo estranho foi o TRADUTOR.Hoje me bateu uma nostalgia,de quando chegava da escola e terminava o almoço ia logo pro pc pra votar,em quanto isso escutando musica.Me matava pra tentar coneguir ficar no top3,mas um dia fiquei de castigo porque gastei muito tempo jogando

Motivos para me aceitarem devolta:

1:Antes não sabia na existencia da pag "rules"
    2:Não irei fazer oque fiz denovo,pois foi o primeiro server de minecraft que joguei
    3:Se estou pedindo o 2 Unban é porque gosto muito desse server
    4:Minha mãe fez uma proposta,Ou ficar com o nootbook,Ou vender-lo e em troca irei ganhar xbox one,Se eu fosse ficar com o nootbook seria so para jogar minecraft.
    5:Não sei se isso conta,meus amigos estao pedindo direto que eu pessa unban denovo.

Nick: Charizard Playz

Note: I am posting another for I know not erase my unban

Hi I am here again at the request of a friend, good as you may know I am Brazilian and to using the google translator if something strange was the LINGUIST.Today I hit a nostalgia, when came home from school and finished lunch would soon pro pc to vote on this as listening musica.Me killed to try coneguir stay in the top 3, but one day I was grounded because spent a lot of playing time

Reasons for accepting me back:

1: Before did not know the existence of pay "rules"
    2: I will not do WHAT did again because it was the first server I played minecraft
    3: If I'm asking 2 Unban is because like a lot of que server
    4: My mother made an offer, or stay with the notebook, or sell it and in return will gain xbox one, if I were staying with nootbook so would be to play minecraft.
    5: I do not know if que counts, my friends are asking direct I pessa unban again.

2. Andie Server Moderator Staff Member Server Moderator

You have been banned by @JelleDRC.
    P.S: I would like to inform that I just banned one of his multiaccounts avoiding his ban, just like I banned another one last night. ​

• Like Like x 1
  3. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

It's been some months... I hope you won't do it again.

Unbanned. Merry christmas and a happy newyear!

Topic closed.

• Winner Winner x 1
    • Friendly Friendly x 1
Thread Status:
Not open for further replies.