Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by universal, Sep 14, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. universal Gold Miner DRC Veteran

*Minecraft naam: Universal
    *Wat heb je gedaan: Dessert uihakken,
    waarom vraag ik een unban aan?
    Omdat ik slechts 50 blokken sand heb gehakt en dit niet zie als het uithakken van een dessert.

2. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Hoi Universal,

Je bent inderdaad gebanned voor het uitgraven door Anesitas. Jij mag het dan wel niet zien als uitgraven van de desert,
    wij als staff doen dat wel. Het zijn er nu 50, maar wat denk je hoe de desert eruitziet als we toelaten dat iedereen er een paar blokken gaat hakken? Niet dus.
    Je bent 1 dag tempbanned en deze verloopt vanzelf.

3. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Goed, ten eerste vergeten je te vermelden dat de locatie bij een niet werkzame regiopaal was.

Art. 26:Het is verboden woestijnen/deserts/mesa-biomes(claybiomes) uit te graven.
    Deze regel houdt in dat het verboden is om woestijnen of mesa-biomes (claybiomes) uit te graven. Je mag bijvoorbeeld wel een huis plaatsen en een kelder graven, maar het weggraven om het te verkopen of te gebruiken is verboden. Je mag dus ook niet de bovenste laag laten liggen en er onder gaan graven.

Er staat nergens vermeld dat het uitgravan vanaf een bepaald aantal was. Jij hebt samen met een groot deel anderen allemaal een stukje weggehakt. En niet zomaar een laag, maar een put die er overduidelijk niet natuurlijk was.

Je hebt een tempban, je weet dat die eigenlijk niet ingekort worden. En je temp-ban is ook vrij minimaal. Echter kwam je wel via een ander account online om mijzijf en @Xcinix ingame aan te spreken. Ik denk dat je nog blij mag zijn dat daar niets mee gedaan is ;)

Last edited: Sep 14, 2014
    • Agree Agree x 2
Thread Status:
Not open for further replies.