Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by DVDV192, Jan 4, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DVDV192 Stone Miner DRC Veteran

*Minecraft naam: DVDV192
    *Wat heb je gedaan: ik, heb zogenaamd gehackt, plus gescholden in server.
    Wie heeft je geband: @koolmees71

Ik vind het zeer onterecht dat ik gebanned ben voor zogenaamd hacken in KitPVP, de video van martijn was duidelijk geen goed bewijs dat ik hack, mensen die in de chat van KitPVP riepen dat ik hack, begrijpen blijkbaar niet dat er ook nog mensen zijn die skills hebben. Al was ik alleen voor het schelden gebanned, waar ik mijn excuses al voor had aangeboden, had ik het tenminste wel begrepen. Ik hoop dat de ban verkort kan worden en vol op het schelden gericht, dat was een echte fout van mij, want dat van het hacken slaat natuurlijk helemaal nergens op.

Mvg,

DVDV192

• Like Like x 4
    • Agree Agree x 1
  2. DVDV192 Stone Miner DRC Veteran

Een reactie zou ik zeer op prijs stellen

• Like Like x 4
    • Agree Agree x 1
  3. DVDV192 Stone Miner DRC Veteran

Beste,

Ik vind het echt benedene ALLE peil dat ee nog steeds niet gereageerd is. Je bent servermanager en naar mijn mening hoort zo nu en dan online zijn op forum en reageren daar ook bij.

• Like Like x 2
    • Agree Agree x 1
  4. Mafia In Town Obsidian Miner DRC Veteran

Ik mag hier niet op reageren maar @koolmees71 heeft ook een leven buiten DRC,
    Dus hij kan dus niet constant online zijn. Geduld is een schone zaak.

5. DVDV192 Stone Miner DRC Veteran

Dat begrijp ik en ik ben het er ook volledig mee eens, maar het is inmiddels bijna 2 weken geleden, en hij is in de tussentijd ook zo nu en dan online geweest.

• Like Like x 4
  6. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Beste David,

Excuses voor de vertraging, ik heb het labeltje manager, inderdaad. Maar dit is net als voor jou, ook voor mij gewoon een hobby.

Ik heb je geband om 2 redenen.
    Ten eerste omdat ik je al vaker gevolgd ben omdat ik via plugins daar goede redenen voor had.
    Ten tweede omdat je gedrag opviel.

Dat zijn twee dingen die in combinatie met de meldingen van anderen op het forum (ik luister niet naar geroep in de chat, want daar hackt iedereen die een keer kilt) genoeg reden waren om je te bannen.

Nu vind ik het netjes dat je je verontschuldigt voor het vloeken en denk dat je met de twee weken wel genoeg gestraft en gewaarschuwd bent om voortaan ervoor te zorgen dat je minder opvalt. Ik geef je het voordeel van de twijfel over eventuele hacks.

Ik heb je een unban gegeven

veel plezier op DRC

topic gesloten

• Like Like x 1
    • Friendly Friendly x 1
Thread Status:
Not open for further replies.