Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by bjorn123, Jun 30, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bjorn123 Stone Miner DRC Veteran

*Minecraft naam: Fappymillion07
    *Wat heb je gedaan: Ik heb een waarschuwing gekregen doordat ik de 1.8 shop binnenging. Toen later vandaag vroeg assasian_damian een tpahere request en dat vond ik goed. Ik wist alleen niet dan ik naar de admin shop ging met de 1.8 items want dat wilde ik niet. Toen ik er toch was kocht ik slime blocks en dat was niet slim. Excuses hiervoor. En ik zal niet meer een tpahere request accepteren van mensen zonder dat ik dat weet waar ik heen ga , Vandaag probeerde iemand mij te tpahere trappen maar ik had /fly. Sorry dat ik de regels heb overtreden.
    Wie heeft je geband: Admin Robinwiel
    Bewijs: In de chat zeggen: ''Ik heb slime blocks gekocht''
    Ik hoop hiermee genoeg te hebben gezegd om mijn ban hopelijk om te zetten van eindeloos naar ban die afloopt.

Gr,
    Bjorn

2. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Als je in een officieel nieuw gedeelte van de DRC Shop wordt geteleporteerd, waar nog niets over is bekend gemaakt, én waarvan de deuren nog dichtzitten zou er toch een lampje bij je moeten gaan branden. Probeer hier alsjeblieft een volgende keer op te letten.
    Je bent unbanned.

Topic gesloten.

• Like Like x 2
    • Agree Agree x 1
Thread Status:
Not open for further replies.