Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by ikbenruthger, Apr 16, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ikbenruthger Newbie DRC Player

hey mods/admins/jelle ik ben geband op het forum ik denk omdat ik op een ban aanvraag van @behringer heb gereageerd, zelf vind ik dit oneerlijk omdat behringer mij heeft gevraagd had om mijn screens op het topic te plaatsen ( nu geef ik niet behringer de schuld ) behringer zou je het kunnen bevesten in conv ( in conv op dit acc) dat je daarom vroeg? ( wil voorkomen dat jij ook een forum ban krijgt als dat blijkbaar ook niet mag ) dan post ik daarvan een screen

omdat het me nu niet lukt om in te loggen op mijn acc op me laptop kan ik niet zien waarvoor en hoelang dus vandaar dat ik niet zeker weet of het door deze reden komt, zo niet zou ik graag willen weten welke reden dan wel :)

Forum naam: @ruthger
    *Wat heb je gedaan: iets strafbaars wat niet strafbaars is
    Wie heeft je geband: ik gok @Dracindo
    Bewijs: [​IMG]

2. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Iets strafbaars wat niet strafbaars is... Het is wel degelijk strafbaar om te reageren op staff topics.
    Jouw reactie was dan gepaard met die van behringer, maar regels zijn regels:
    Niet reageren op staff topics!

Ik heb het al eens uitgelegd: Bij klachten topics mogen de volgende mensen reageren:
    - De maker, enkel de maker, van het topic.
    - De persoon ( / personen) die beschuldigd wordt (/ worden).
    - Staffleden.
    Ik probeer strikter te zijn met deze regel, want mensen die niet mogen reageren proberen alsnog manieren te vinden om te mogen reageren. En als ik een van die mensen toesta, gaan anderen dat ook doen. Later hebben mensen dan weer een achterdeur gevonden in de regels om te reageren en uiteindelijk reageert iedereen gewoon op elke staff topic.

De volgende keer stuur je je foto's door naar behringer als hij denkt niet genoeg materiaal te hebben.
    Ik ga je unbannen voor nu, omdat het toch deels behringer's schuld was, maar dit forumaccount (ikbenrutgher) krijgt wel een permanente forumban. Multi-accounts, je weet wel.

rutgher unbanned.
    ikbenrutgher banned.
    Topic gesloten.

Ps: de forumban was voor 1 week.

Last edited: Apr 16, 2015
    • Like Like x 1
    • Friendly Friendly x 1
  3. ikbenruthger Newbie DRC Player

dit acc mag ook verwijdert worden

Verstuurd vanaf mijn Swek volle Samsung S2+ uit een airbus 380

Thread Status:
Not open for further replies.