Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Progebaartje, Sep 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Progebaartje Newbie DRC Player

Mijn MC naam is Progebaartje,

Ik ben geband vanwege Hacks in KitPvP, ik geef toe dat ik hacks had gebruikt.
    Maar ik ben nu al 7 maand ofso geband, en dat is overdreven lang.
    Ik ken andere mensen die krijgen al een unban na 6 weken had ik gezien.
    Dus PLZ mag ik een unban ik zal tuurlijk niethacken ik heb alles eraf gegooit,
    Ik zit nu een beetje te NO-LIFEN op de Pc dus graag die /unban.

Alvast bedankt :)

2. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Uhm, zeven maanden?
    Je bent nu twee maanden gebanned.

@Dracindo zal je verder hlpen.

• Like Like x 1
  3. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Eerder 3 maand.

En wat jij gelezen klopt niet helemaal. Ze krijgen geen unban na 6 weken. Oftewel ontkennen ze dat ze aan het hacken waren oftewel ontlopen ze onze vragen en beledigen ons. Hun unban aanvragen worden afgewezen, maar ze mogen over 6 weken een nieuwe unban aanvragen. Maar als je de unban aanvragen hebt doorgelezen, zul je misschien ook gelezen hebben dat sommigen een temp. ban kregen van 2-4 weken.
    Ook een verschil is dat zij wel een unban hebben aangevraagd en jij nu pas.

Maar genoeg over die achtergrondinfo en meer over jouw unban aanvraag. Waarom had je eigenlijk hacks gebruikt?

4. Progebaartje Newbie DRC Player

Ik had hacks gebruikt omdat ik steeds door mensen werd gekillt die schoten als een machine geweer met een Boog,
    Me computer liep erg vast daardoor en ik werd pissig dat niemand er wat aan deed.
    Ik keek toen naar filmpjes hoe je moest hacken en al die dingen... En ik ging de server weer op (10 min later) You got banned from this server for hacks in KitPvP.
    Het is nu sowieso al een half jaar later en probeerde er alles aan te doen om een unban te krijgen, (zelfs mijn MC te resetten, was toen een noob) Dus 2 maand is niet waar en 3 maand ook niet, ik heb de tijd opgenomen en weet 10000% zeker dat ik al sowieso een half jaar ben geband.

Groet, Progebaartje

5. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

http://puu.sh/bM6Va/c441b70aac.png
    Jouw argument is ongeldig.

Ik laat je ook weten dat wij niet 24/7 online zijn om hackers te bannen, maar als er zijn, ga dan naar survival. Meestal zit daar wel een moderator op de drukke momenten van de dag. Zo niet, klaag die persoon dan aan op het forum. Dan kunnen we hem in de gaten houden wanneer we wel online zijn. Maar je moet nooit vuur met vuur bestrijden. Zeg ons in het vervolg gewoon wie in de fik staat en wij doven hem wel.

Ik heb geen vragen meer. Heb jij nog iets te zeggen of te melden?

• Like Like x 3
    • Agree Agree x 2
  6. Progebaartje Newbie DRC Player

Wat moet ik zeggen als ik geen unban krijg..
    Sorry?
    Zal ik niet meer doen?
    Het spijt me?
    Nee, ik zal gwn met een ongeldige reden geen unban krijgen...
    Ik zal gwn op stomme servers spelen met slechte KitPvP, alvast bedankt voor de moeite ;)

Oh en nog iets, als je zag wat ik had gezegd *Me computer liep erg vast daardoor en ik werd pissig dat NIEMAND er wat aan deed.

7. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Niet zo wanhopen, ik ga je nu unbannen. Je bent eerlijk en gezien je al 3 maanden gebanned bent is het niet meer nodig om het nog langer te laten duren.
    Alleen nog 1 tip: Als ooit nog eens gebanned wordt (en ik hoop ten zeerste dat dat niet gebeurd) vraag dan direct een unban aan. Hoe langer je er mee wacht, hoe langer het duurt voor je weer op de server kan.

Speler unbanned
    Topic gesloten

• Agree Agree x 1
Thread Status:
Not open for further replies.