Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Joey / JPCore, May 12, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joey / JPCore Builder Builder

Even dit: Na de unban wil ik direct terug de ban verder ingezet hebben, ik heb iets beloofd aan @Abood_Athamneh. Normaal kreeg hij zijn 10 Euro als prijs van mijn event, ze hebben dat niet meer dus ik wil hem een geld beloning geven. Ik wil dit AUB zelf geven, ik wil nog een beetje goed over komen. Ik denk dat dat nu al zelden gebeurd, maar toch. Gun me dit.

Abood, so sorry i failed to get a 10 Euro PSC. for you. Becuz rutgher has gaven u he's reward. I'll give u a 'X'K, here is my unban.

[*]Naam: JPCore
    [*]Wat heb je gedaan?: Niet luisteren? Door dringen?
    [*]Banned door?: @Anesitas / @Xcnix .
    [*]Bewijs: Dit is al bekend niet nodig denk ik.
    [*]Info: Bovenaan topic.

Alvast bedankt.

Last edited by a moderator: May 12, 2015
    • Winner Winner x 4
    • Friendly Friendly x 1
    • Optimistic Optimistic x 1
  2. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Hey Joey,

Je bet gebanned door @Anesitas
    Wacht zijn antwoord even af.

• Useful Useful x 1
  3. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Beste Joey,

Om deze reactie te starten: Je mag Xcnix heel erg dankbaar zijn, het is dankzij hem dat ik dit bericht nu schrijf.

Je hebt op de bewuste dag meermaals een waarschuwing gehad dat het gesprek uit de hand liep en onmogelijk goed kon aflopen. Na de laatste waarschuwing sloeg je manier van conversatie geheel om, wat eerst nog onverschillig was veranderde in een opstandig offensief richting de manier hoe wij ons als staff bezig houden met het voorkomen van ruzies.

Xcnix is van mening, en ik wil er graag in geloven, dat je oprecht spijt hebt van hoe het gelopen is en een nieuwe kans verdient. Ik noem het expres een nieuwe kans en geen tweede kans want we weten allemaal dat het voor jou al lang niet meer de tweede kans is.
    Ik ga een uitzondering maken op de regel dat tempbans niet ingekort worden, en je ban dusdanig inkorten dat je account unbanned zal zijn op maandag aanstaande. Hierna zal je weer vrij zijn te gaan en staan waar je wilt op de voorwaarde dat dit soort situaties niet nogmaals voorkomen.

Het is misschien wijs voor deze tijd alvast via het engels forum een conversatie aan te maken met Swekgamerpro om alle spanning uit de lucht te halen. Dit voorkomt dat zodra je weer online bent, we weer onnodige 'discussies' krijgen.

#Unbanned op Maandag 18-5
    #Topic closed

• Like Like x 4
    • Winner Winner x 2
    • Funny Funny x 1
Thread Status:
Not open for further replies.