Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Bink, Jun 13, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bink Hunter DRC Player

Minecraftnaam:Binkbonvie11
    wat heb je gedaan:hacken met kill aura
    Mod die je ga-bant hebt: Dracindo_

Beste, Staffleden

Ik ben ge-bant voor hacken hier klopt helemaal niks van.
    Ik was rustig aan het pvp´n en dan opeens staat er you are banned voot hacking.
    Ik hackte helemaal niet eens dus ik vind het een beetje raar dat dit gebeurt.
    Tegenwoordig als mensen het niet eens kunnen winnen dan zeggen ze al dat je hackt.
    Ik denk dat Dracindo_ mij ge-bant hebt ik zou vragen of hij mij onmidelijk zou willen un-bannen.

2. Bink Hunter DRC Player

niet reageren op dit forum A.U.B

3. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Ten eerste @Banjoh , hou je met je eigen unban bezig, want met forumregels te overtreden gaat het niet makkelijker.

En nu jij, Binkbovie11, ik heb je eerder al gewaarschuwd om je hacks uit te zetten en als ik het me goed herinner had je het toegegeven en ze uitgezet zoals ik had gevraagd. Ik kwam kijken en tot zover sprak je de waarheid.
    Daarnet kreeg ik bericht van iemand om jou te bannen, omdat jij killaura gebruikte, dus ik ging eens een kijkje nemen.

Nu, ik stond onzichtbaar achter je in de arena en het moment dat ik mijn onzichtbaarheid uitzette draaide je je meteen om en begon te slagen. Toen ik uit je buurt ging stopte je en keek terug in de eerste richting.
    Dus, hoe wil je dit verklaren?

• Like Like x 2
  4. Bink Hunter DRC Player

Beste, Dracindo

Ik heb hele goeie apparatuur kwa toetsenbord en dat soort dingen en headset enzo.
    Daardoor kan ik ook me ook snel Omdraaien.
    Maar ik ben ook wel een redelijk goeie pvp´r.
    Ik kan snel reageren en alleen omdat ik dat soort dingen heb. Word ik ge-bant. Dat vind ik wel raar ik snap het ook wel weer dat je me bant want het is natuurlijk best wel raar dat ik zo snel reageer enzo.
    Ik zou het ook erg op prijs zetten al zeg je even tegen alle mensen in het antwoord dat ze even niet willen reageren.

Mvg, Bink

5. Bink Hunter DRC Player

banjoh niet reageren ik weet dat je me wilt helpen en dat jij ook weet dat ik niet hack maar ik kan het zelf wel aan

6. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Heel goeie apparatuur wil ik geloven, maar je eigen vermogen speelt ook een rol in het pvp'en.
    Niemand, en ik herhaal NIEMAND heeft zulke goeie reflexen dat hij direct weet wanneer er een moderator uit zijn /vanish gaat vlak achter hem. In /vanish kun je ons niet zien, horen of voelen en neen, je zat niet om je heen te kijken, je bleef naar iemand staren.
    Ik ban niemand zonder dat ik er van overtuigd ben dat een persoon aan hacken is of hacks heeft. Ik wist op voorrand al dat je hacks had en had je dan ook gewaarschuwd.

En anderen moeten beter weten hier niet te reageren, maar je hoeft ze niet tegen te houden, dat doe ik wel. Die posts van Banjoh zijn verwijderd.

• Like Like x 1
  7. Bink Hunter DRC Player

Beste, Dracindo

Ik snap dat u er van overtuigd ben dat ik hack maar het is echt niet zo en ik weet ook wel wat er gebeurt als je liegt op het forum.
    Maar het is echt niet zo ik beloof het u me anders ook een proeftijd geven en dat u dan kijkt hoe het gaat.

Mvg, Binkbonvie11

8. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Beste Binkbonvie11,

Ik heb nog nooit van zo veel verschillende mensen gehoord dat iemand hackt als over jou.
    Ik heb je nog niet gevolgt, maar voor mij wil dat al genoeg zeggen hoor. En zeker als dit "bewijs" er nog eens bijkomt.
    Je kan beter gewoon toegeven in plaats van rond de pot te draaien. Want voor mij krijg je nu gewoon permanent.

• Like Like x 2
  9. Bink Hunter DRC Player

Beste, Jelle

Ik snap dat je denkt omdat zoveel mensen het zeggen het ook denken.
    In het begin was het ook zo en Dracindo zei dat ik toen moest stoppen en toen had ik dat ook gedaan.
    Maar als je dan nog steeds van ze wint met pvp´n dan denken ze natuurlijk nog steeds dat je hackt ook wel logich.
    Maar ik hack echt niet mee ik beloof het u ik hou zielsveel van Dutchrasta en ik ben miss wel degene die het meest online is op factions.

Mvg, Binkbonvie11

10. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Als @JelleDRC je een kans geeft om op te biechten, wil dat zeggen dat er nog een kans is dat je permanente ban omgezet wordt naar een tijdelijke ban. Deze kans heb je niet genomen. Je hebt mij eerder al gezegd dat je ging stoppen met hacken en toch betrap ik je weer.
    Ik ga mijn hoofd niet twee keer tegen dezelfde steen stoten.

We zullen het nog even verder bespreken met de rest van het staffteam en vanavond krijg je te horen wat ons verdict is.

11. Bink Hunter DRC Player

Beste, Dracindo

Ik snap echt dat jullie het denken dat ik het noch doe, maar het is echt niet zo als het zo zou zijn zou ik het toegeven.
    Ik heb zoveel tijd in DRC zitten dat ga ik echt niet zomaar opgeven voor een kleine leugen.
    En als jullie besluiten mij te bannen kunnen jullie dan zorgen dat Happytr13 de leider word ik wil het niet ook voor hun verpesten.
    En kijk gewoon nog even hoeveel tijd ik erin heb zitten dan zul je het wel zien dat ik echt niet lieg.

Mvg,Binkbonvie11

12. hijden Redstone Miner DRC Veteran

Nu spring ik hier ook bij, Ik heb dit met @Dracindo besproken en een aantal dingen uitgezocht.

Ik heb ook een goed toetsenbord me headset is awsome en me muis ... razer. dus oordeel daar zelf maar over.

Niemand maar dan ook niemand kan zich in 0.1 seconde omdraaien en iemand beginngen te slaan. dat heeft namelijk HELEMAAL MAAR DAN OOK HELEMAAL NIKS met je 'reflexen' te maken. Zelf ben ik jaren lang keeper geweest en heb goeie reflexen. Het verhaal wat je hier ophangt. is gewoon complete onzin!

Dus waneer ga je de waarheid vertellen?

13. Bink Hunter DRC Player

Beste, hijden

Het was geen 0,1 seconde, ik wil niet brutaal doen maar ik hack echt niet.
    Het klopt ik draaide me heel snel om maar dat soort reflexen heb ik gwn.
    Als ik pvp dan ben ik heel gefocust. Ik zit zelf ook op boksen en daar moet je wel snel voor reageren anders lig je om.

Mvg, Binkbonvie11

14. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

We gaan je nog even laten wachten met ons antwoord.

In de tussentijd, wie is Banjoh en hoe verklaar je dit?

binkbonvie11.png

• Like Like x 2
  15. Bink Hunter DRC Player

banjoh is een vriend van me en ook een fanatieke speler op Dutch.
    Dat was toen ik nog hackte

16. Bink Hunter DRC Player

Banjoh is een vriend van me en die hacks is van toen ik eerder ben ge-bant

17. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Bink Bink ... Je ging no eens ban ontlopen met DRCbeest. Alsof ik je niet zag, toen ik je gepakt had ging je gelijk offline.

• Like Like x 2
  18. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

@GM_always1000 laat de grote jongens dit maar afhandelen. Bedankt dat je ons wilt helpen, maar tenzij je goed bewijs hebt reageer je beter niet. Niet reageren op deze reactie.

en @Bink geef een verklaring voor @ADEdge 's post en we zullen dan ons besluit trekken.

• Like Like x 3
  19. Bink Hunter DRC Player

Beste, Dracindo

Ik vond het oneerlijk dat ik niet meer op Dutch mocht en daarom ben ik maar op een cracked acc gegaan.
    Mvg, Bink

20. Bink Hunter DRC Player

Zou er even wat meer gereagerd kunnen worden door staff

Thread Status:
Not open for further replies.