Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Sparky_Xx, Nov 5, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sparky_Xx Iron Miner DRC Veteran

beste mods

ik heb gister avond iets verkeerds gezegd ik zie er zelf eigenlijk niet zo heel veel slechts in ik kreeg een tempban van 12 uur op teamspeak maar ik kom net terug van school en nu ben ik een eens voor altijd banned van teamspeak en de server als ik de server in wil komen staat er: you have been banned from this server for swastika. wat is swastika en hoezo ben ik ook op de server geband ik snap het niet meer hoor

2. IJsbeer Diamond Miner DRC Veteran

Een Swastika is een hakenkruis.
    Je bent geband door @nobody4life , hij zal je verder helpen.

3. Sparky_Xx Iron Miner DRC Veteran

oke maar als het een ip ban is mag het dan een ban voor alleen mijn naam zijn want mijn broer speelt ook op de server
    maar waarom ben ik op de server geband want alles wat hier gebeurt is was op teamspeak wat heeft de server gameplay daar verder mee te maken

Last edited by a moderator: Nov 5, 2014
  4. xXFlamingFlexXx Coal Miner DRC Veteran

Ik heb hier inderdaad niks mee te maken. Ik neem aan dat ik gewoon weer op de server kan.

Met vriendelijke groet,

xXFlamingFlexXx (Justin). :)

• Like Like x 1
  5. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Nooit geweten dat de regels over unban appeals zijn aangepast, sinds wanneer morgen members hier reageren?

dit topic is alleen voor het stafteam en de gebande persoon zelf.

• Agree Agree x 2
    • Like Like x 1
    • Winner Winner x 1
    • Optimistic Optimistic x 1
  6. xXFlamingFlexXx Coal Miner DRC Veteran

• Agree Agree x 1
  7. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Het IP is unband

Maar Sparky, waarom zou je eigenlijk zoiets zeggen?
    Je weet maar al te goed wat dit betekend en dat zoiets niet geapprecieerd wordt. @TheGooseBumpers had je geband maar hij wist niet dat hij je perm moest bannen.

8. xXFlamingFlexXx Coal Miner DRC Veteran

@nobody4life snap je mijn punt?
    Ik zit op dezelfde wifi als @Sparky_Xx en heb hier helemaal niks mee te maken.

Sorry dat ik in herhaling val, maar dat doe ik omdat ik geen reactie krijg op mijn vraag (Zou ik weer unbaned kunnen worden?)
    Zou iemand alstublieft een antwoord kunnen geven en dit verhaal zo voor mij kunnen afsluiten?

Met vriendelijke groet,

xXFlamingFlexXx (Justin).

P.S

(Ik kan nog niet op de server op dit moment).

9. Sparky_Xx Iron Miner DRC Veteran

ja oke je hebt gelijk nobody maar waarom ben ik dan ook van de minecraft server geband want dit heeft alleen iets met teamspeak te maken ik wil graag verduidelijking over de ban op de server zelf (gameplay server drcnetwork).

p.s stijn ik heb geen flauw benul hoe je dat dingetje maakt ik heb het ook maar gekopieerd van een poke.

10. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

@xXFlamingFlexXx probeer opnieuw aub. indien het niet werkt maak even een conversatie aan. Op die manier blijft het topic overzichtelijk.

@Sparky_Xx Waarom ook op de server? Omdat de TS ook van DRC is. Dus ook daar horen de regels van het forum en de server. Waaronder:
    Art. 4:Respecteer iedereen.
    Deze regel houdt in dat je iedereen moet respecteren hoe hij is. Andere spelers irriteren valt hier onder andere ook onder.

• Useful Useful x 1
  11. Sparky_Xx Iron Miner DRC Veteran

ik heb echter niks gedaan in het spel alleen iets op TS waarom ben ik dan ook op het spel geband dit is wat ik niet snap.
    p.s @Anesitas dat weet ik ik heb iets slechts gedaan. maar dit staat voor de rest los van het spel het draait om TS.

12. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Ts en de server horen bij elkaar. Als er nu iemand op ts zegt: DRC is de slechtse server ooit. Dan gaan we hem natuurlijk ook bannen op de server. Hetgene wat jij gedaan is zelfs nog erger dan dit.

Ik herhaal mijn vraag: waarom zik je zoiets tegen iemand?

13. Sparky_Xx Iron Miner DRC Veteran

beste nobody4live

ten 1e ik was in discussie met timverbeek omdat hij mij en mijn vriend (vriend wil anoniem blijven) aan het vol spammen was met pokes we hebben hem meerdere keren gevraagd te stoppen dit gebeurde niet toen werden we kwaad en kwam er iets verkeerds uit maar dit had ik al op TS zelf opgelost met arda (adedge_nl) dus waarom ben ik voor dit dan geband. (dit is het verhaal over het swastika).

groetjes Sparky_Xx

• Like Like x 1
  14. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

15. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Wat nobody heeft gestuurd heb ik niks van gehoord/gelezen. Ik heb _timverbeek_ gewaarschuwd over zijn poke spam. Maar daarna heb ik dit gestuurd gekregen nadat jij weg was. [​IMG]
    Hiervoor moet jij ook maar eens uitleggen ...

• Agree Agree x 1
  16. Sparky_Xx Iron Miner DRC Veteran

beste arda en nobody4live

arda dat van jou is allang duidelijk dat hebben we uitgepraat op TS maar nobody4live waarom staat er dan geband voor hakenkruis want er staat toch duidelijk geen hakenkruis maar nsb.

jefrey was mij aan het uitdagen met praten toen heb ik hem gemute en alleen nog maar met pokes geantwoord.
    ook jefrey was behoorlijk vervelend tegen mij.

groetjes Sparky_Xx

17. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Beiden liggen ze dicht genoeg bij elkaar en dat weet je.

Ik begrijp nog altijd niet waarom je zoiets zou zeggen. Als je dit on het echte leven zou doen, zijn daar zware straffen aan gebonden. Waarom zou het dan Drc wel mogen?

Waarom zouden we jou eigenlijk nog unbannen / een kans geven. Je kan dit niet vergelijken met zomaar eens tegen iemand schelden. Ik zie dit even erg als schelden met komkommer tot zelfs misschien erger.

18. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Ik zie toch vrij duidelijk 2 swastika's staan in je bovenste poke

• Agree Agree x 1
  19. Sparky_Xx Iron Miner DRC Veteran

wat is er zo erg aan het woord komkommer daar zie ik niks slechts in.
    wat is er zo erg aan een komkommer dat is toch geen schelden. ??
    maar volgens mij had ik dat met timverbeek als helemaal opgelost met arda dat is dus ook ineens niet meer.
    en jefrey ging gewoon te ver met het praten.

20. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Komkommer word iets volledig anders met bedoeld, namelijk een zeer erge ziekte.

En als bepaalde mensen volgens jou te ver gaan, dan was het gene wat jij deed wel echt de slechtste oplossing ooit.

Ik voel hier echt geen schot in te komen en voor mensen die zulke dingen zeggen weet ik zelf niet als ze nog unband hoeven te worden

• Like Like x 5
Thread Status:
Not open for further replies.