Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by royboyb6, Jan 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. royboyb6 Woodcutter DRC Player

*Minecraft naam: royboyb6 (weet ik niet zeker meer,aangezien het al zeker 4 maanden geleden is dat ik op de server kon)
    *Wat heb je gedaan: Ik heb pixelarts gedaan (zoals jullie het noemen, ik heb alleen glowstone gebruikt op de plekken waar de ogen zaten. ik dacht het alleen maar mooier te maken. ik heb niks gesloopt. alleen maar bijgezet.
    het was binnen 1 minuut opgelost.
    *Wie heeft je gebant: ik dacht wender,maar ben er niet heel zeker van. (te lang geleden)
    Bewijs: (Screenshots, Video's): helaas geen foto's over wat ik gedaan heb,maar ik weet zeker dat wender mij nog wel kent als sponsor :).

ik hoop dat als jullie nog verdere antwoorden nodig hebben dat wender die kan geven.
    ik heb geleerd van mijn fouten en ben inmiddels ook op andere servers actief. maar om eerlijk te zijn vind ik deze server toch leuker!

2. Lyndris1 Gold Miner DRC Veteran

Hey Royboy lyndris hier.
    Gewoon even reageren voor even meer te zeggen over de ban, ja wender bande hem ik was erbij toen het gebeurte en daarna gaf wender mij bewijs over de glowstone blokken die hij plaatsten en het waaren maar 1 of 2 glowstone blokken dat is niet eens pernamente ban waard.In de topic van wender "hoe voorkom ik een ban" staat duidelijk dat kleine griefs maar 7 dagen temp ban waard zijn.

3. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

1. Niet reageren op een unban!
    2. Ik was er toen ook bij, Bij de oude spawn tonden want pixelart. Op elke oog had jij glowstone geplaast. Dan Wender wou vragen waarom jij dit deei reageerde je niet, zij zei: "Reageer of je hebt ban" . Jij reageerde niet en toen had je ban!
    Dit is wat ik nog weet, en wou ik er even bij zetten. Voor als Wender het niet meer wist ;)

4. royboyb6 Woodcutter DRC Player

ik hoop dat wender hierop snel kan reageren,en ja ik geef toe dat ik het aan had kunnen geven! maar ik was veel te bang om geband te worden en het was juist goed bedoelt. ik hoop dat alles me vergeven kan worden en ik hoop dat ik juist in de toekomt mensen kan helpen! M.V.G. royboyb6

5. royboyb6 Woodcutter DRC Player

Ik wacht nog steeds op een reactie,is er niet een mod of admin die hierop kan reageren?

6. Wender Nether Explorer DRC Veteran

Ah.. Daar hebben we Roy,
    Lang lang niet gezien..
    Niks van je gehoord,
    Pixelarts Klopt, Maar daarna
    Je verteld niet het hele verhaal
    Je ging me negeren wat ik ook vroeg,
    Daarna Schold je me Dacht ik uit,
    Het is lang geleden..
    Ik zal nog even kijken.

7. royboyb6 Woodcutter DRC Player

Ok,kan best kloppen dat ik je negeerde,maar zoals ik al zei. ik was veel te bang om geband te worden. en daarom negeerde ik je. ik was ten einde raad. en daarom was ik gwn still. het was niet met opzet om je te negeren. ik heb mega veel spijt hiervan. en zoals de titel al zegt,ik heb ervan geleerd! M.V.G roy

8. ikbennicky Nether Explorer DRC Veteran

ik weet het niet zeker maar volgens mij heb ik wat toe te voegen aan deze ban wender zei inderdaad dat ze royboy ging bannen als roy geen antwoord gaf daar na zei ze naar een tijdje zozo gebanned eigen schuld

ik weet dit niet zeker of het bij roy was maar het lijkt er sterk op...

9. Wender Nether Explorer DRC Veteran

Nja ik heb geen Bewijs meer dat je schold ofzo,
    Ik denk dat de BAN Unbanned word hé ;)
    Ik geloof dat je wat geleerd hebt,
    En laten we opnieuw beginnen.
    Ik zal je Je bent niet meer Bannend :)
    Je MC Naam Aub. dan kan ik je Unbannen..

10. Wender Nether Explorer DRC Veteran

1Jij hoort hier niet op te reageren.
    2 strafpunt ?

11. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

Gedaan ;)

12. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

#slotje [Oude topic]

Thread Status:
Not open for further replies.