Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by klaaskan1, Jun 12, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. klaaskan1 Woodcutter DRC Player

Minecraft naam: Klaaskan1
    Wat heb je gedaan: Scammen
    Wie heeft je geband: Indien bekend noem mod/admin/owner met @ ervoor: @Anesitas
    Bewijs: (Screenshots, Video's) *

Sorry luukgamekanaal voor het scammen. Ik snapte gewoon niet dat ik het niet kon winnen ondanks dat ik je 2x meer raakte dan jij mij. Daarom was ik chagrijnig en hield je je armor. Sorry daarvoor ik zal het niet meer doen. Anesitas sorry dat ik ook boos tegen jou deed. Zou ik weer unband kunnen worden?
    Dan kan ik weer spelen op DRC.

PS: Als ik niet unbaned wordt wil je (Anesitas) dan wel even aleen een ban op mij zetten en niet op het IP adres want Jobscher (mijn broer job) kan zo ook niet meer spelen.

Bedankt

Klaaskan1

• Agree Agree x 2
  2. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Als je de regel van het scammen al overtreed, en er dan later tegenover een mod 2x over gaat liegen. Wat geeft mij dan de garantie dat je niet regel 14 ook nog eens gaat overtreden en niet via het account van je broer gaat spelen?

• Like Like x 2
  3. klaaskan1 Woodcutter DRC Player

Nou omdat ik sowiso van mijn broer niet op zijn account mag komen omdat ik dan alles ga verliezen en dat ik unbaned wil worden dus dat ik niet nog meer regels ga overtreden.

• Agree Agree x 1
  4. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Ik zal het ip unbannen, elk account dat niet 'Jobscherp' heet zal een directe ipban opleveren voor ban-ontlopen. Je hebt het vertrouwen flink beschaamd.

Tevens vind ik dat je je er heel gemakkelijk af denkt te maken, je benadeeld iemand bewust en gaat er dan daarna nog 2x over liegen. Hierna verwacht je dat je er zomaar weer op kunt.

Je unbanaanvraag is bij deze afgewezen. Je mag het opnieuw proberen wanneer de zomervakantie begint.

• Like Like x 4
Thread Status:
Not open for further replies.