Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by klaaskan1, Jan 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. klaaskan1 Woodcutter DRC Player

Minecraft naam: Klaaskan1
    Wat heb je gedaan: Ik heb op factions een beetje gescholden en gezegd dat ik beter een eigen server kon dealen.
    Wie heeft je geband: @JelleDRC

Ik heb op factions gescholden omdat al mijn money is gereset/afgepakt omdat jullie mij verdachten van een redstone glitch? Ik wist zelf ook HELEMAAL niks van een glitch. Ik heb gewoon heel veel gemijnd en alles verkocht vandaar dat ik zoveel money had.

Stel dat jij in de stad loopt met een dikke portemonnee en er zomaar een agent aankomt en al je geld uit je portemonnee pakt omdat hij je verdenkt van stelen. Dan zou jij toch ook boos worden omdat je niks gedaan hebt?

Ik snap dat je mijn actie(s) niet kan waarderen maar ik hoop dat ik wel een unban kan krijgen omdat je nu beter begrijpt waarom ik boos werd.

MVG

klaaskan1

• Funny Funny x 2
    • Like Like x 1
  2. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Elk van deze regels zijn er speciaal in gezet om dit soort situaties te voorkomen. Het wel of niet gebruik maken van de redstone glitch was niet uit te zoeken, vandaar dat de staff na het onderzoek een keuze gemaakt heeft en een actie ondernomen waarin ook jij getroffen bent.

Andere spelers hebben zich hier bij neergelegd, dus dan zou je het je moeten afvragen waarom jij het er zo moeilijk mee hebt. Zeker omdat de mcmmo daarna nog eens gereset is, dus zie het gewoon als een geheel nieuwe factionreset ;)

De eigenlijke reden waarom ik besloten heb dit bericht te typen: Als jij over straat loopt met een onwaarschijnlijk hoog geldbedrag, word je wel degelijk door de politie van straat gehaald. Dit ivm de mogelijkheid van witwasserij. Dus wat dat betreft sloeg dat argument zelf nergens op.

• Like Like x 2
  3. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Unban geweigerd
    Spelers met zo een taal en gedrag hoeven we niet.

Als je toch geïnteresseerd bent in een unban, probeer dat da eens binnen een 6tal weken.

• Like Like x 3
    • Agree Agree x 2
Thread Status:
Not open for further replies.