Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by UnDead_Assassin, May 2, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. UnDead_Assassin Redstone Miner DRC Veteran

Hallo, ik ben TheComets. ik wil hier geen unban vragen maar omdat me broertje te klein is voor zijn eigen email mag hij mijn account gebruiken voor zijn unban. is al afgesproken met een van de admins
    Dus plz, als ik op de server kom zeg niet dingen zoals, he ik dacht dat je banned was of heb je je naam niet veranderd...thx

Minecraft naam: LightHerobrine
    Gebanned wegens: Killaura
    Gebanned door: ik weet het niet
    bewijs: heb ik niet

Hallo ik ben lightherobrine en ik wil een unban vragen voor me minecraft account. het zegt ik ben banned door killaura maar dat is helemaal niet zo. ik heb geen hacks en weet niet hoe ik hacks moet downloaden. ik wil heel graag weer op de server omdat ik was gebanned toen ik mijn lievelings minigame kitpvp. ik zat in de archer tower en begon als een gek te slaan toen in 2 mensen op me kreeg en misschien dachten jullie daarom dat ik hacks heb. mag ik aub unban. ik wil graag weer kitpvp spelen met me vrienden. bedankt voor het lezen

2. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

@nobody4life heeft je geband. Hij zal je verder helpen met je aanvraag.

3. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Hallo

Voor iemand die niet weet hoe hij hacks moet downloaden, is het wel wat raar dat je al eens een ban gehad hebt: [​IMG]
    Kan je me dan eens uitleggen hoe het komt dat je al eens geband geweest bent? Want volgens mij klopt je verhaal niet 100%
    Wij bannen nooit tenzij we 100% zeker zijn en nu ik zie dat je al eens banned was, ben ik 200% zeker dat ik correct was.
    Dus: hoe zit het echt en hoe weten we dat je geen 3de keer geband zal worden?

• Funny Funny x 2
    • Agree Agree x 1
  4. UnDead_Assassin Redstone Miner DRC Veteran

Ok, kijk. Ik was eerst een goede legit speler van drc. Die critical hacks waren fout door mijn lagg spikes en dat zag rebeeccc ook denk ik. Dus ik had toen nog geen hacks. Maar toen begon ik steeds vaker kitpvp te spelen en vond het heel leuk, hier en daar zag ik hacks. Maar daar kon ik nog tegen. Waar ik niet tegen kon is een team van 5 mensen met killaura die iedereen zitten te killen. Dat was rond 11 uur hier dus ong 4 uur in de nacht bij jullie. Dus had ik een hack gedownload op mijn zus haar pc en speelde ik daarmee en probeerde ik hun te killen. Ik verloor steeds maar het verbaaste mij wel hoe jullie mij bannen maar die andere 5 niet...ik weet dat ik een grote fout heb gemaakt om die hackers op mijn manier te behandelen...en dat ik gewoon een ticket moest maken. Ik zeg nogeens sorry tegen iedereen die ik heb gedood met die hack.

Ik hoop snel terug te kunnen op DRC omdat ik kitpvp mis, niet de hackers maar wel de spelers. Ik zal nooit meer een hack downloaden dat beloof ik.

Last edited: May 3, 2015
    • Agree Agree x 1
  5. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Alle hackers worden vroeg of laat geband, natuurlijk kan er niet altijd iemand 24/7 zitten kijken als er geen zijn. Dit ter zijde, ik wil je wel een LAATSTE kans geven maar niet na een tempban van 4 weken. Daarna kan je terug op de server maar bij de volgende misstap lig je er voorgoed uit. Dus mibruik die kans niet.

Speler tempbanned
    Topic gesloten

• Winner Winner x 1
Thread Status:
Not open for further replies.